دولت ترکیه مناطق غیرنظامی و مقرهای ائتلاف بین‌المللی را بمباران کرد

حملات دولت اشغال‌گر ترکیه علیه زیرساخت‌های غیرنظامی و موسسات خدماتی در روژآوا ادامه دارد. همچنین مقر ائتلاف بین‌المللی در کوبانی توپباران شد.

دولت اشغال‌گر ترکیه پس از حملات گسترده‌ی خود در ماه دسامبر، بار دیگر مستقیماً مناطق غیرنظامی شمال و شرق سوریه را توپباران کرد.

دولت ترکیه که جنایت جنگی انجام می‌دهد، این‌بار نیز به زیرساخت‌های غیرنظامی و موسسات خدماتی  حمله کرد.

مقر ائتلاف بین‌المللی در کوبانی توپباران شد

مقر ائتلاف بین‌المللی را در منطقه‌ی چلبیه‌‌ در شهر کوبانی توپباران کرد، در رابطه با خسارات احتمالی این توپباران هیچ اطلاعاتی اعلام نشده است.

در عین عیسی ایستگاه برق مورد هدف قرار گرفت

همچنین هواپیمای دولت اشغال‌گر ترکیه ایست بازرسی نیروهای امنیت داخلی را در جنوب منطقه‌ی عین عیسی و ایستگاه برق منطقه را بمباران کرد. به سبب این بمباران برق منطقه قطع شده است.

در درباسیه انبار خوراک بمباران شد

انبار خوراک در منطقه‌ی درباسیه واقع حسکه و یک منزل در روستای گربَتلی مورد هدف دولت ترکیه قرار گرفتند. در رابطه با این بمباران هیچ اطلاعی در دسترس نیست، اما گزارش شده است که احتمال دارد بر اثر بمباران روستای گربَتلی مجروح وجود داشته باشد.

انجمن گری‌سپی دست به اعتراض زد

پس از توپباران ایستگاه برق منطقه‌ی عین عیسی واقع در کانتون فرات و ایست بازرسی نیروهای امنیت داخلی که در نزدیکی نیروهای سوریه در جنوب این شهر قرار دارد، انجمن گری‌سپی بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن ذکر شده است: «پافشاری و اصرار ما به مبارزه در برابر حملات دولت اشغال‌گر ترکیه بیشتر می‌شود و وابستگی به ما سرزمینمان قوی‌تر می‌گردد.»