حملات به روژآوای کوردستان ادامه دارد

حملات به شمال و شرق سوریه ادامه دارد. به چندین روستا و نقاط نیروهای دولتی دمشق مورد حمله قرار گرفت. برق در بسیاری از شهرها قطع شده است.

پس از اظهارات وزیر خارجه‌ی ترکیه، هاکان فیدان، درباره‌ی مورد هدف قرار دادن شمال و شرق سوریه، حمله به مناطق همچنان افزایش می‌یابد.

دولت اشغال‌گر ترکیه به مرعنازی شرا و منطقه‌ی روستای در جمال و منطقه‌ی شیرآوا حمله کرد.

حمله به نیروهای دمشق

پهباد به مدرسه‌ی روستای داد عبدالی زرکان حمله کرد. همچنین در روستای البوب‌ و ال اسدیه‌ی زرگان‌ به نیروهای حکومت دمشق حمله کرد، خسارت مادی به بار آمده است.

برق قطع شد

پهبادها نیروگاه برق را در شمال قامیشلو بمباران کرد. در نتیجه‌ی این حملات، در بسیاری از ادارات و مراکز خدماتی  و محله‌های قامیشلو و عامودا برق قطع شد.

براساس اطلاعات اداره‌ی برق شهر قامیشلو، یک نیروگاه برق به طور کل از کار افتاده و یک نیروگاه دیگر نیز دچار آسیب جزئی شده است، به این سبب برق دو نیروگاه، انبارهای غلات، آسیاب جزیره، بیمارستان قلب و چشم و ۶ بیمارستان دیگر و ده‌ها هزار خانه قطع شده است.

در عامودا نیروگاه اصلی بمباران شد، در نتیجه برق تمام ادارات و نهادهای خدماتی و حمله‌های شهر و روستاهای آن قطع شد.

روستاهای شعله و زیوانا‌ با سلاح سنگین بمباران شدند.

در عفرین ۸ روستا بمباران شدند

ارتش اشغال‌گر ترکیه ۸ روستای شرا و شیرآوا را به شدت بمباران کرد. اسامی روستاها از این قرار است: روستای مازن، کلوتی‌، سوغانکه و بینه‌ و میاسه در شیرآوای عفرین، همچنین روستاهای مرعناز و شوارغه و کشتعار در منطقه‌ی شرا.