جوانان رقه توطئه‌ی بین‌المللی را محکوم کردند

جنبش جوانان انقلابی و اتحادیه‌ی زنان جوان و مجلس جزب سوریه‌ی آینده طی بیانیه‌ای مشترک توطئه‌ی بین‌المللی را محکوم کردند.

جوانان در مقابل ساختمان جنبش جوانان انقلابی سوریه تجمع کردند و طی بیانیه‌ای توطئه‌ی بین‌المللی علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را محکوم کردند.

در بیانیه به این اشاره شده است، این توطئه از حوادث خاورمیانه و برنامه‌های تقسیم منطقه و ایجاد نقشه‌ی نئو عثمانی جدا نیست و در همان راستا بود، اما رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان نقش عظیمی برای ایستادگی در مقابل امپریالیست‌ها و توطئه‌ها و برنامه‌های آن‌ها ایفا نموده است، به همین سبب دور کردن رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را برای اجرای توطئه‌ها و برنامه‌هایشان، ضروری دانستند.

در بیانیه به انزوای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان توجه شده و اعلام شده است: «اما این را فراموش کردند، فکر و فلسفه‌ی رهبر آپو از طریق دفاعیاتش بیش از پیش ترویج یافت.

به راه آزادی و مبارزات خلق‌های منطقه تبدیل شد، از طریق این اندیشه خلق‌های فرودست و تحت ستم و تشنه‌ی آزادی توانستند با آزادی و کرامت و برابری و عدالت به زندگی بپردازند، همین اندیشه نقش بزرگی را به جوانان و زنان در جامعه اعطا کرده است و از آن‌ها دفاع کرده است، در تمامی عرصه‌ها و موانع برای رهایی از اشکال مختلف جنگ ویژه و سرمایه‌داری‌ به آن‌ها نقش سپرده است.

به فاشیسم ترکیه و تبهکاران اعلام می‌کنیم، نمی‌توانند خورشید ما را تاریک نمایند زیرا خورشید ما رهبر ماست، مطمئن هستیم در نزدیکترین زمان ممکن آزادی رهبرمان را تأمین خواهیم کرد، آزادی رهبر ما، آزادی ما هست، آزادی ما نیز آزادی رهبر ما محسوب می‌شود.

در پایان از تمامی خلق‌های فرودست و تحت ستم می‌خواهیم در کارزارها برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان شرکت نمایند.»