خانواده‌ی شهدای منبج: علیه حملات به سپر تبدیل خواهیم شد

خانواده‌ی شهدای منبج اعتراض خود را مبنی بر حملات دولت اشغال‌گر ترکیه ابراز داشتند و اعلام کردند: “علیه حملاتی که شکوهمندی، خاک و میراث شهدایمان را مورد هدف قرار می‌دهند، به سپری محکم تبدیل خواهیم شد”.

خانواده‌ی شهدای مناطق مختلف منبج تجمع کرده و طی اطلاعیه‌ای حملات دولت اشغال‌گر ترکیه را محکوم کردند و اعلام کردند، دولت ترکیه به صورت مستمر سعی در برهم زدن امنیت منطقه دارد.

در اطلاعیه‌‌ی خانواده‌ی شهدا به سوق دادن شهروندان اصیل به مهاجرت و تغیر دموگرافی منطقه‌ی عفرین و گری‌سپی و سریکانی، که دولت اشغال‌گر ترکیه در آن مناطق انجام می‌دهد، اشاره شده است.

در قسمت دیگری از اطلاعیه ذکر شده است، دولت ترکیه هنوز هم از ترور حمایت می‌کند و تاریخش لبریز از نسل‌کشی است. دولت ترکیه با حمله کردن و تخریب آرامگاه شهدا تمامی ارزش‌های اخلاقی و معیارهای دین اسلام را نقض می‌کند.

خانواده‌ی شهدا سکوت سازمان‌های حقوق بشری را زیر سوال بردند و گفتند: “آنانی که ادعای حقوق بشر دارند، چرا این جنایات را نمی‌بینند و کجا هستند؟ سازمان‌های حقوق بشر کجایند؟ سکوت کافی است، شما با سکوتتان‌ در این جنایات سهیم می‌شوید‌”.

خانواده‌ی شهدا از افکار عمومی جهان خواست، نیروهای بین‌المللی و وجدان‌های بیدار خواستند، که از اعمال غیر انسانی دولت اشغال‌گر ترکیه جلوگیری کنند، که علیه مناطق شمال و شرق سوریه انجام می‌دهد.

در پایان نیز خانواده‌ی شهدا به این اشاره کردند: “ما خانواده‌ی شهدا برای آزادی و نجات سرزمینمان فداکاری کرده‌ایم، برای آزادی و نجات سرزمینمان هنوز هم آماده‌ی فداکاری هستیم. علیه حملاتی که شکوهمندی، خاک و میراث شهدایمان را مورد هدف قرار می‌دهند، به سپری محکم تبدیل خواهیم شد”.