مجلس نظامی منبج: حملات دولت ترکیه خنثی شدند

مجلس نظامی منبج اعلام کرد، حملات دولت اشغال‌گر ترکیه که از ۱ سپتامبر آغاز شده است، خنثی شدند، ۲۳ تبهکار کشته شده و ۲۱ تبهکار نیز زخمی شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی مجلس نظامی منبج، طی اطلاعیه‌ای، پیامدهای حملات دولت اشغال‌گر ترکیه علیه شمال و غرب منبج را منتشر کرد.

اطلاعیه‌ی این مجلس به شرح زیر است:

“صبح روز جمعه (۱ سپتامبر) تبهکاران دولت اشغال‌گر ترکیه حمله‌ای زمینی را علیه شمال و غرب شهر منبج انجام دادند، حمله‌ای وسیع بود که جبهه‌ها و روستاهای زیادی را در برگرفت، که در نتیجه ساکنین منطقه مجبور به کوچ و ترک مح خود شدند.

نیروهای مجلس نظامی منبج پاسخ این حملات را دادند. اما بار دیگر تبهکاران روستای دندنیه را از پایگاه خود در کربیجلی با خمپاره توپ‌باران کردند.

در نتیجه‌ی حمله‌ی تبهکاران دولت اشغال‌گر ترکیه به روستای محسینلی در شمال شهر منبج، ۴ کودک از یک خانواده شهید و غیرنظامیان در روستاهای عرب حسن و عون الدادات در شمال منبج زخمی شدند.

تبهکاران روز شنبه (۲ سپتامبر) با توپ و سلاح‌های سنگین به حملات خود به روستاهای شمال و غرب منبج که در خط مقدم جنگ قرار داشتند، ادامه دادند که منجر به ایجاد وحشت در بین ساکنین شد.

در نتیجه این حملات یک شهروند سال‌خورده به نام فاطمه الحاج محمد الخلیف (۷۰ ساله) شهید شد و تعدادی دیگر از شهروندان زخمی شدند، همچنین‌تبهکاران برادر مجروح‌ها را از خانه خود ربود.

دیروز نیز ساعت ۶ عصر تبهکاران به توپ‌باران روستاهای محسینلی و عرب حسن ادامه دادند و نیروهای مجلس نظامی منبج، پاسخ توپ‌باران را دادند.

روز ۴ سپتامبر، تبهکاران دولت اشغال‌گر ترکیه بار دیگر قصد ورود به مواضع نیروهای مجلس نظامی منبج در روستای عرب حسن را داشتند، اما نیروهای ما آن‌ها را شکست داده و تبهکاران را مجبور به فرار کردند. در نتیجه تعداد زیادی از اعضای تبهکاران کشته و زخمی شدند. همچنین یک دستگاه خودروی نظامی نیز منهدم شد.

براساس اطلاعات جبهه‌های جنگ، تعداد کشته شدگان ۲۳ تبهکار کشته شده و ۲۱ تبهکار نیز زخمی شدند.