مراسم احترام نظامی برای شهید عگید شداد، مبارز نیروهای ق‌س‌د برگزار شد

پیکر مبارز نیروهای دموکراتیک سوریه (ق‌س‌د) عگید شداد که بر اثر بیماری به شهادت رسیده بود با برگزاری مراسمی دسته جمعی و نظامی در شهر شدادی تشییع شد.

مراسم خاکسپاری شهدا

پیکر مبارز نیروهای دموکراتیک سوریه عگید شداد (جاسر عبدالله السلطان) که ۶ سپتامبر بر اثر بیماری مزمن به شهادت رسیده بود، با برگزاری مراسمی دسته جمعی در آرامگاه شهدای شدادی تشییع شد.

این مراسم که با حضور مردم شدادی و اعضای نهادهای مدنی برگزار شد، با یک دقیقه احترام به یاد و خاطره شهدا و رژه نظامی مبارزان نیروهای دمکراتیک سوریه آغاز شد.

عبدالمجید العطیه عضو شورای اجرایی مجلس خانواده شهدای شهر شدادی در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده این شهید گفت: «ما به شهدای خود افتخار می‌کنیم که با خون و جان خود از کرامت و آبروی وطن دفاع می‌کنند.»

احمد الادیب یکی از اعضای شورای نظامی شدادی گفت: «ما ابتدا به خانواده شهید و رفقای او تسلیت می‌گوییم‌. اکنون به یمن اندیشه و فلسفه رهبر عبدالله اوجالان، مبارزان ما در مسیر پیروزی هستند.»

الادیب خاطرنشان کرد که نیروهای نظامی برای حفاظت از شرافت خلق فداکاری می‌کنند.

در پایان این مراسم مشخصات این شهید قرائت و به خانواده وی تقدیم شد. سپس جمعیت با سردادن شعار «شهدا نمی‌میرند» و هلهله مادران پیکر شهید را تشییع کردند.