نیروهای امنیت داخلی: شبه نظامیان دفاع الوطنی تلاش می‌کنند آرامش را در منطقه برهم بزنند

اداره نیروهای امنیت داخلی روژآوا اعلام نمود که دستاوردهایی را که در نتیجه فداکاریهای شهدا به دست آمده است، حفظ می‌کنند. در بخش دیگری از اطلاعیه آمده است که شبه نظامیان دفاع الوطنی در صدد برهم زدن ثبات و امنیت منطقه برآمده‌اند.

روز گذشته اعضای دفاع الوطنی وابسته به رژیم بعثی سوریه به یکی از نقاط بازرسی و نظامی نیروهای امنیت داخلی در منطقه حلکو در شهر قامشلو حمله کرده و آن را گلوله‌باران کردند.

نیروهای امتیت داخلی روژآوا در این باره به واکنش پرداخته و در نتیجه برخوردهایی با گروه دفاع الوطنی روی داد. در همین رابطه، نیروهای امنیت داخلی روژآوا-شمال-شرق سوریه اطلاعیه‌ای را منتشر نموده‌اند:

"دو روز پیش در ۲۳ ژانویه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت روژآوا، شبه نظامیان دفاع الوطنی وابسته به حکومت دمشق به یکی از نقاط بازرسی و کنترل نیروهای امنیتی ما در منطقه حلکو در قامشلو حمله کرده و آنجا را گلوله‌باران کردند. بعد از آن بین نیروهای ما و نیروهای دفاع الوطنی برخوردهایی روی داد. ما در چارچوب دفاع مشروع به این حمله پاسخ داده و از آن دفاع کرده‌ایم.

به عنوان نیروهای امنیت داخلی تاکید می‌کنیم که چنین اقداماتی از میان برداشتن ثبات و آرامش در منطقه را هدف گرفته است. با تاکید به خلقمان اعلام می‌کنیم دستاوردهایی را که در سایه فداکاریهای شهدا ایجاد شده‌اند، حفظ می‌کنیم."