نیروهای سوریه دمکراتیک: ٣٧ مزدور ترکیه در عین‌عیسی کشته شدند، ١٨ مزدور زخمی

ق.س.د: در نتیجه مقاومت سه روزه در مجموع ٣٧ مزدور کشته و ١٨ مزدور زخمی شدند. ٣ نفربر و دو خودرو دوشکاسوار منهدم شدند، به ٢ نفربر زیان جدی وارد شد. یک قبظه سلاح بی‌کی‌سی و مقادیری مهمات و ابزار نظامی ضبط گردید.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای سوریه دمکراتیک نتایج درگیری‌های ١٩ تا ٢١ مارس در منطقه عین‌عیسی و روستاهای تابعه علیه ارتش اشغالگر ترکیه را منتشر کرد.

در اطلاعیه‌ی نیروهای سوریه دمکراتیک آمده است که در این سه روز در کل ٣٧ مزدور کشته و ١٧ مزدور دیگر زخمی شده‌اند. ٣ نفربر و دو خودرو دوشکاسوار منهدم شدند، به ٢ نفربر زیان جدی وارد شد. یک قبظه سلاح بی‌کی‌سی و مقادیری مهمات و ابزار نظامی ضبط گردید.

ق.س.د افزود که در حمله ارتش ترک به غیرنظامیان یک کودک جانباخته است و ۵ غیرنظامی دیگر هم زخمی شد‌ه‌اند. ق.س.د می‌افزاید که در جنگ با ارتش ترک و مزدورانش، ۴ مبارز به درجه شهادت رسیدند و ٣ مبارز زخمی شدند. در ادامه اطلاعیه ق.س.د یادآوری کرده است که خلق فریب رسانه‌های ترکیه را نخورند زیرا تمامی ادعاهای آنان دور از واقعیت بوده و کذب محض می‌باشند.

ق.س.د می‌افزاید که دولت ترکیه آغازگر حملات بوده و ضربات سهمگینی را از سوی مبارزان ق.س.د دریافت کرده است. رژیم ترک با انتشار اخبار دروغ در تلاش پنهان‌کردن شمار تلفات خود و وارونه جلوه دادن نتایج جنگ است.