نیروهای سوریه دمکراتیک: حملات تبهکاران دولت ترکیه را شکست دادیم

ق.س.د اعلام کرد، در ۱۶ و ۱۷ مارس تبهکاران دولت اشغالگر ترکیه به روستاهای عین عیسی حمله کرده و مبارزان ما این حملات را با شکست مواجه کردند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق.س.د) در مورد حملات تبهکاران دولت اشغالگر ترکیه به روستاهای منطقه عین عیسی و شکست این حملات توسط مبارزان بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است، "در روزهای ۱۶ و ۱۷ ماه جاری تبهکاران دولت اشغالگر ترکیه منطقه عین عیسی را به شدت بمباران کردند. همچنین روز هفدهم ماه جاری تبهکاران ساعت ۹:۳۰ شب حملات زمینی علیه روستای سیدا انجام دادند.

در ادامه‌ی بیانیه آمده است،"مبارزان ق.س.د پاسخ حملات تبهکاران را داده و جنگ و درگیری رخ داد. در این درگیری سه تبهکار کشته و یک خودرو نظامی آنها منهدم شد.

در ادامه‌ی بیانیه آمده است:"پس از آنکه تبهکاران به روستای معلک حمله کردند، در نتیجه‌ی پاسخ مبارزانمان در آنجا نیز جنگ رخ داده و تعدادی از تبهکاران کشته و مجروح شدند."

ق.س.د همچنین اعلام کرد:"این دو حمله‌ی تبهکاران توسط مبارزان با شکست مواجه شده و تبهکاران ناچار به عقب‌نشینی شدند."

در پایان بیانیه آمده است؛"پس از این جنگ و درگیری ها روستاهای سیدا، معلک، جدیدا و راه بین‌المللی ام ۴ توسط تبهکاران دولت اشغالگر ترکیه برای چندین ساعت به شدت توپباران شدند."