پیکر ۲ شروان ق‌س‌د به خاک سپرده شد

با شرکت صدها تن از ساکنین منطقه‌ی شداد، پیکر دو شروان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک که در عملیات ‘تقویت امنیت’ به شهادت رسیده بودند، به خاک سپرده شدند.

در مراسمی با شرکت ساکنین منطقه‌ی شداد، خانواده‌ی شهدا، اعضای سازمان‌ها و ادارات مدنی و شروانان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، پیکر هر دو شهید احمد مطر عبدالله (شوان) و حسین علی علیوی‌ (احمد)، شروانان نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، که در عملیات ‘تقویت امنیت’ به شهادت رسیده بودند، در آرامستان شهدای منطقه‌ی شداد به خاک سپرده شدند.

در میان برگزاری عملیات ‘تقویت امنیت’ از سوی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، روز ۲۷ اوت، احمد مطر عبدالله و روز ۲۹ اوت حسین علی علیوی‌ در دیرالزور به شهادت رسیدند.

در این مراسم، عبدالمجید عطیه‌، عضو انجمن خانواده‌ی شهدای شداد، یاد شهدای آزادی‌بخش را گرامی داشت و گفت: “هر دو شهید احمد و حسین به نماد شکوهمندی و همچنین برای نثل‌های آینده نیز باعث روشنایی راه حقیقت و آزادی خواهند بود”.

عوده‌ حسین، یکی از فرماندهان انجمن نظامی شداد گفت: “به خانواده‌ی این دو شهید تسلیت می‌گویم‌، که جان خود را به خاطر حفاظت از این خاک مقدس فدا کردند”.

پس از سخن‌رانی‌ها، زهرا عبدالله، عضو انجمن خانواده‌ی شهدا، هویت و مدارک شهداست هر دو شروان را قرائت کرد و به خانواده‌هایشان تقدیم کرد.

پیکر این دو شهید با شعار “شهید نمی‌میرد” و هلهله‌ی مادران به خاک سپرده شد.