قبایل‌ رقه از قبایل دیرالزور می‌خواهد‌: از نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) حمایت کنید

قبایل‌ رقه از قبایل دیرالزور درخواست کرد از نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) که در حال انجام عملیات علیه تبهکاران داعش و فروشندگان مواد مخدر است، حمایت کنید.

شیخ و ریش سفیدان رقه در مقابل مجلس شهرک حزیره‌ در شمال این شهر تجمع کردند و اطلاعیه‌ای را قرائت کردند. ریش سفید قبیله‌ی الطایی، شیخ علی الطایی، اطلاعیه را قرائت کرد.

در این بیانیه، از قبایل دیرالزور خواسته شد تا از تلاش برای تضعیف امنیت و ثبات مناطق اداره‌ی خودمدیریتی جلوگیری کنند و از نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) حمایت کنند. همچنین اعلام کردند: “ما جوامع شمال و شرق سوریه، کورد و عرب و سریانی و چیچانیهمگی در یک سنگر قرار داریم”.

در این اطلاعیه اشاره شده است که هدف نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) مقابله با مواد مخدر و داعش و فساد و توطئه‌ی خارجی با هدف بر هم زدن امنیت و ثبات منطقه است. در ادامه ذکر شده است: “پس از آن‌که اداره‌ی خودمدیریتی ترور را شکست داد، برخی جناح‌های خارجی در صدد برهم زدن امنیت منطقه هستند”.

در اطلاعیه حملات دولت اشغال‌گر ترکیه به مناطق محکوم گردید و از نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) خواسته شد، به وظیفه‌ی خود در قبال حفاظت از دست‌آوردهای شهدا عمل کنند، از ساکنین دفاع کنند و علیه غارت‌گران بایستند.

در پایان قبایل‌ رقه برای نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) آرزوی موفقیت کرد.