ق‌س‌د دولت ترکیه را تکذیب کرد

نیروهای سوریه دموکراتیک (ق‌س‌د) اظهارات دولت اشغالگر ترکیه را تکذیب و اعلام کردند که در حملات اشغالگرانه هیچ خسارتی به نیروهایشان وارد نشده است.

مرکز مطبوعاتی نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کرد که مبارزانش در حملات ارتش ترکیه به شهادت نرسیده‌اند و ادعای دولت ترکیه را تکذیب کرد.

مرکز مطبوعاتی نیروهای سوریه دموکراتیک (ق‌س‌د) در خصوص ادعای ارتش اشغالگر ترکیه مبنی بر شهادت مبارزانش در این حملات بیانیه کتبی صادر کرد.

در بیانیه مرکز مطبوعاتی نیروهای سوریه دموکراتیک آمده است: «دولت اشغالگر ترکیه مدعی شد تعدادی از مبارزان ما در سومین روز از حملات تروریستی به مناطق ما در شمال و شرق سوریه به شهادت رسیده‌اند.

این ادعاها صحت ندارد. در این حملات هیچ یک از مبارزان ما مجروح یا شهید نشدند. حملات عموماً علیه زیرساخت‌ها، مؤسسات خدماتی، مناطق مسکونی و نهادها انجام می‌شود. دولت ترکیه با حمله به ۵۰ منطقه در ۳ روز به ارتکاب جنایات جنگی ادامه می‌دهد.

تصاویر مستند جنایات جنگی انجام شده توسط دولت اشغالگر ترکیه و حملات عمدی این کشور به محل زندگی میلیون‌ها نفر، تمامی ادعاهای این کشور را رد می‌کند. همه اینها همچنین نشان‌دهنده شکست دولت ترکیه است.»