ق‌س‌د مشخصات یک شهید را اعلام کرد

نیروهای سوریه دموکراتیک- ق‌س‌د مشخصات یک شهید را اعلام کرد که در هنگام انجام ماموریت در ناحیه سعده در منطقه شدادی شهید شده است.

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دموکراتیک- ق‌س‌د درباره شهادت یک مبارزش به‌نام صخر در منطقه شدادی اطلاعیه‌ای منتشر نمود که در آن آمده:

نیروهای سوریه دموکراتیک- ق‌س‌د به عملیات نظامی خود علیه تروریستان داعش ادامه می‌دهد و درنتیجه این تلاش‌های ما ده‌ها عضو و فرمانده این سازمان تروریستی دستگیر شده‌اند. داعش هنوز هم برای مناطق شمال و شرق سوریه یک خطر محسوب می‌شود.

روز چهارشنبه هنگامی که یک خودروی نظامی ما چند مبارز را برای انجام ماموریتی در ناحیه سعده از توابع منطقه شدادی حمل می‌کرد؛ توسط افرادی ناشناس هدف رگبار قرار گرفت و در پ آن رفیق مبارزمان؛ صخر/ نصار معیوف الثلجی به‌دلیل شدت جراحاتش به‌شهادت رسید.

رفیق شهیدمان صخر به صفوف ما پیوست تا وظیفه‌اش را در مقابل خلقش ادا کند؛ تا مردمش را از تهدیدات علیه امنیت منطقه حفظ کند. وی در جنگ‌های روبرو با داعش قهرمانی و فداکاری‌های بزرگی از خود نشان داد و نمونه یک مبارز واقعی روزهای سخت بود. این همراه با روحیه رفاقت و عشقش به کارش و تلاش همراه با رفقایش از وی یک مبارز دلسوز و ازخودگذشته ساخته بود.

مشخصات این مبارز شهید به‌قرار زیر است:

کد نظامی: صخر

نام و لقب: نصار معیوف الثلجی

نام مادر و پدر: حصه – معیوف

زمان و محل تولد: دیرالزور- سبی‌خان/ ۱۹۸۵

زمان و محل شهادت: سعده- شدادی/ دوم اوت ۲۰۲۳