راهپیمایی جوانان حلب برای آزادی رهبر خلق کورد

ده‌ها جوان اهل حلب برای آزادی فیزیکی رهبر خلق کورد؛ عبدالله اوجالان راهپیمایی کردند.

با شعار "نمی‌توانید روزمان را تاریک کنید" اتحادیه زنان جوان یک راهپیمایی در حلب برگزار کرد.

ده‌ها جوان و اعضا و مدیران اتحادیه زنان جوان در این راهپیمایی حضور داشتند و ضمن در دست‌داشتن تصاویر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و با پلاکاردهایی؛ شعارهای "نمی‌توانید روزمان را تاریک کنید" و "ژن، ژیان، آزادی" را نیز سردادند.

تظاهرات از غرب محله شیخ مقصود حلب آغاز شد و با سردادن شعارهای "بدون رهبر زندگی نمی‌شود" و "زنده‌باد مقاومت رهبر آپو" تا شرق محله‌ی مذکور ادامه یافت.

پس از یک دقیقه سکوت به‌یاد شهیدان، عضو اتحادیه زنان جوان؛ ریم ملهم به انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد اشاره نموده و گفت: ۲۵ سال است رهبرمان تحت انزوای شدید قرار دارد. علی‌رغم نقض قوانین، رهبر آپو تسلیم نشد بلکه مقاومتش بیشتر گردید. وی بر ادامه راه شهدا تا رسیدن به آزادی فیزیکی رهبر آپو از راه تجمعات و اعتراضات مدنی تاکید نمود.

عضو هیئت هماهنگی زنان جوان روژآوا؛ هیفا بکر اظهار داشت که جوانان به مبارزات خود ادامه می‌دهند و افزود: همان‌طور که انقلاب با جوانان آغاز گردید؛ آزادی رهبر آپو نیز به‌دست ما خواهد بود و با این هدف تلاش می‌کنیم.

هیفا تاکید کرد؛ نیرویی که از رهبر آپو گرفته‌اند برای تحقق آزادی فیزیکی وی کافی است و در پایان عنوان کرد: دولت اشغالگر ترکیه بداند، هرچقدر تلاش کند و انزوای رهبر آپو را تشدید نماید؛ اراده جوانان را تضعیف نمی‌کند بلکه آن را بر مبارزه مصمم‌تر می‌کند.