ساکنین منبج خواستار آزادی جسمانی عبدالله اوجالان شدند

ساکنین منبج اعلام کردند، تا رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان آزاد نگردد، آن‌ها نیز آزاد نخواهند شد، تاکید کردند، تا رسیدن به این هدف به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

ساکنین منبج در رابطه با اهمیت مبارزه برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان با خبرگزاری فرات (ANF) گفت‌و‌گو کردند.

امیره آغا اعلام کرد، آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و آزادی خلق‌ها تنها راه‌حل‌ برای جلوگیری از خونریزی در منطقه است و گفت: «اعتقاد داریم که آزادی رهبر، کلید راه‌حل‌ تمامی مشکلات خاورمیانه است.»

امیره تاکید کرد که به عنوان زنان منبج برای برچیدن انزوا ‌‌و تضمین آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در تمامی فعالیت‌ها و کارزارها شرکت داشته‌اند و برای دست‌یابی به این هدف به فعالیت‌هایشان‌ ادامه می‌دهند.

محمد حوسام الشواغ‌ به کارزار «آزادی برای عبدالله اوجالان و راه‌حل‌سیاسی برای مسئله‌ی کورد» اشاره کرد و گفت: «به عنوان خلق‌های شمال و شرق سوریه قول می‌دهیم‌ راهپیمایی و تجمعات و فعالیت‌های خود را تا آزادی رهبر عبدالله اوجالان ادامه دهیم.»

رابعه‌ بکرو‌، خواستار آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان شد و به این اشاره کرد که رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان تنها رهبری است که برای زنان حق قائل شده است، به لطف وی، زن در جامعه دارای نقش است.

رابطه گفت: «به عنوان زنان منبج خواسته‌ی خود را بار دیگر تکرار می‌کنیم و می‌گوییم تا آزادی رهبر عبدالله اوجالان تضمین نگردد، ما نیز آزاد نخواهیم شد.»