شهروندان طبقا به مقاومت نیروهای سوریه دمکراتیک درود فرستادند

شهروندان طبقا با انجام راهپیمایی به مقاومت نیروهای سوریه دمکراتیک درود فرستادند.

اعضای سازمان‌های مدنی و نظامی، حزب سوریه‌ی آینده، شیوخ و ریش سفیدان طوائف، صدها تن از ساکنین طبقا، طی انجام یک راهپیمایی حمایت خود را نصبت به نیروهای سوریه دمکراتیک (ق‌‌س‌د) ابراز داشتند.در راهپیمایی پرچم‌های نیروهای سوریه دمکراتیک و یگان‌های مدافع زنان و پلاکاردهایی با عنوان “نیروهای سوریه دمکراتیک تضمین کننده‌ی مشترک دموکراسی و تنوع سیاسی است”، به اهتراز در آمد.

در راهپیمایی شعار “نیروهای سوریه دمکراتیک (ق‌‌س‌د) نمایندگی ما را برعهده دارد” به اهتراز در آمد.

راهپیمایی کنندگان در چهارراه میسلون ایستادند و برای ادای احترام به شهدا یک دقیقه سکوت کردند. سپس عضو مجلس طبقا حزب سوریه‌ی آینده، احمد خلف، به نقش نیروهای سوریه دمکراتیک (ق‌‌س‌د) در آزاد سازی مناطق تحت سلطه‌ی تبهکاران داعش اشاره کرد.

احمد خلف گفت: “در کنار نیروهای خود قرار داریم. این‌جا هستیم تا از فداکاری آن‌ها تقدیر نماییم، به شهدای خود درود می‌فرستیم و آرزوی بهبودی برای زخمی‌ها داریم”.

خلق گفت: “هیچ نیرویی از شما قویی‌تر نیست. شما افسانه‌ی قهرمانی را نشان دادید و مدلی بی‌همتا را به بشریت تقدیم کردید. شما شایسته‌ی اعتماد و مسئولیتی که خلق بر عهده‌ی شما نهاده است، هستید”.

احمد خلف در پایان گفت: “به نمایندگی از مجلس طبق حزب سوریه‌ی آینده و به نمایندگی از تمامی جوامع، حمایت خود را از نیروهای سوریه دمکراتیک (ق‌‌س‌د) ابراز می‌نماییم. معتقدیم، نیروهای سوریه دمکراتیک (ق‌‌س‌د) مناسب‌ترین نیرو برای ایجاد آزادی و دمکراسی مشترک و تنوع سیاسی است. نیروهای سوریه دمکراتیک (ق‌‌س‌د) بذر یک ارتش ملی است که از سرزمین و شرف تمامی جوامع حفاظت می‌کند”.