«تا زمانی که رهبر عبدالله اوجالان آزاد نشود، دست از مبارزه برنخواهیم داشت»

اعضای جنبش جوانان انقلابی رقه تصریح کردند که تمام جوامع منطقه تحت تاثیر افکار و فلسفه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان هستند و تا آزادی عبدالله اوجالان دست از مبارزه بر نمی‌دارند.

اقدامات برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و علیه جنایات دولت فاشیست ترکیه و سکوت جامعه جهانی در این زمینه، ادامه دارد. در این باره اعضای جنبش جوانان انقلابی رقه با خبرگزاری فرات گفتگو کردند.

بلال محمد یکی از جوانان با بیان اینکه در حال انتشار افکار عبدالله اوجالان در بین جامعه و جوانان هستیم، گفت: «اندیشه های عبدالله اوجالان پایه و اساس جامعه است. تا زمانی که ایده‌های وی را منتشر کنیم، می‌توانیم انزوای تحمیلی بر او را بشکنیم و آزادی جسمانی او را محقق کنیم.»

بلال محمد به آموزه‌هایی که از اندیشه‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان دریافت می‌کنند اشاره کرد و گفت: «پس از اینکه با اندیشه رهبر عبدالله اوجالان آشنا شدم، با راههای اساسی زندگی آشنا شدم و اراده و قدرت پیدا کردم. همچنین عملکرد کشورهای سرمایه‌داری در منطقه را به درستی درک نمودم. در حال حاضر هزاران جوان در منطقه مشغول آشنایی با ایدئولوژی رهبر اوجالان هستند.»

اسماعیل حویجه نیز گفت: «ما تظاهرات را برای آزادی رهبرمان عبدالله اوجالان افزایش خواهیم داد تا وضعیت سلامتی او مشخص شود و آزادی جسمانی وی محقق گردد. رهبر عبدالله اوجالان نماد مقاومت، پیروزی و آزادی است. ما می‌توانیم با تفکر وی خود را آزاد کنیم و از این طریق جامعه را نیز آزاد کنیم. ما باید اندیشه‌های رهبر اوجالان را ترویج کنیم و با شعار "پیروزی یا پیروزی تا آزادی رهبر عبدالله اوجالان" به تلاش خود ادامه دهیم.»