“طی حمله‌ای هوایی، ۲ شروان به شهادت رسیدند”

مجلس نظامی منبج اعلام کرد، طی حمله‌ای هوایی دولت اشغال‌گر ترکیه به یک خودروی این مجلس، ۲ شروان زن به شهادت رسیده‌اند و ۲ شروان دیگر زخمی شده‌اند.

فرماندهی کل مجلس نظامی منبج اعلام کرد، طی حمله‌ای هوایی دولت اشغال‌گر ترکیه به یک خودروی این مجلس، ۲ شروان زن به شهادت رسیده‌اند و ۲ شروان دیگر زخمی شده‌اند.

اطلاعیه‌ی به شرح زیر است:

“دولت اشغال‌گر ترکیه در صدد جبران شکست تبهکارانش است که اخیرا در در حمله به روستاهای منبج شکست خورده‌اند و ضربه‌ی مهلکی خورده‌اند و نتوانستند یک گام پیشروی کنند، است. دولت اشغال‌گر ترکیه، از شیوه‌ای بزدلانه و ظالمانه‌ای برای شکست اراده‌ی شروانان ما استفاده می‌کند. قبل از ظهر امروز در جاده‌ی منطقه‌ی حتبات‌ در روستاهای جنوب منبج با یک پهباد یک خودرو را که متعلق به مجلس نظامی زنان بود را مورد هدف قرار داد. در نتیجه ۲ تن از رفقای زن ما که یکی از آن‌ها شروان بود به شهادت رسیده‌اند و ۲ رفیق دیگر ما نیز زخمی شده‌اند.

به عنوان مجلس نظامی منبج و مجلس نظامی زنان، قول می‌دهیم به یاد و خاطر شهدا وفادار باشیم و سزاوار فداکاری آن‌ها باشیم. ما به مبارزه خود برای آزادی، افتخار خلق خود و سرزمینمان ادامه خواهیم دا