یاد شهید زاگروس چکدار‌ گرامی داشته شد

خانواده‌ی شهید زاگروس چکدار پایبندی خود را به اصول شهدا و ادامه‌ دادن به مقاومت و مبارزه تاکید کردند.

مجلس خانواده‌ی شهدا در شهرک درباسیه مراسمی غیابی برای شهید زاگروس چکدار (مسعود جلال عثمان) برگزار کردند، که در ۲۷ فوریه‌ در مناطق حفاظتی میدیا به شهادت رسیده بود، در این مراسم صدها نفر از ساکنان این شهرک و نمایندگان سازمان‌های مدنی و نظامی شرکت داشتند.

خیمه‌ای در مقابل منزل خانواده‌ی شهید زاگروس در محله‌ی شرقی در شهرک‌ درباسیه برپا شد، مراسم با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدا آغاز شد.

در مراسم مدیر مجلس خانواده‌ی شهدا از کانتون حسکه، زوزان گل، از فداکاری خلق‌های مقاومت کننده کوردستانی برای برچیدنظلم و ستم، قدردانی کرد.

زوزان تاکید کرد، ترکیه‌ی اشغال‌گراز طریق حملات به شمال و شرق سوریه و مناطق حفاظتی میدیا، می‌خواهد عمق اشغال‌گری‌ خود را افزایش دهد. از مقاومت عظیم ه.پ.گ و نیروهای نظامی شمال و شرق سوریه در رابطه با خنثی کردن این توطئه و نقشه‌ها قدردانی و تشکر کرد.

عضو مجلس نظامی عامودا، محمد سرفو‌، تاکید کرد، مقاومت برای شکست دادن پروژه‌های‌ دولت اشغال‌گر ترکیه در شمال و شرق سوریه و مناطق حفاظتی میدیا ادامه دارد، قول داد به دفاع از منطقه و رسیدن به اهداف شهدا ادامه دهد.

دایی شهید زاگروس، عاسم سینو، از طرف خانواده‌ی شهید، بر ادامه دادن راه شهدای جنبش آزادی کوردستان و پایبندی به اصول شهدا تاکید نمود.

با قرائت هویت شهید و تقدیم کردن آن به خانواده‌‌اش، همراه با نمایش ویدیویی از عکس شهدا، مراسم پایان یافت.