یگان‌های مدافع زنان شهادت یکی از مبارزینش را اعلام نمود

فرماندهی یگان‌های مدافع زنان اعلام نمود، یکی از مبارزانشان با نام ریم علی جاسم در نتیجه یک حادثه رانندگی به‌شهادت رسیده است و گفت: "به‌عنوان رفقای ریم، با تقویت و افزایش اتحاد و همبستگی زنان کورد و عرب از خاکمان دفاع می‌کنیم".

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان-ی‌پ‌ژ در رابطه با شهادت یکی از مبارزانشان با نام ریم علی جاسم بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: "رفیقمان ریم علی جاسم با عقیده ای که به آزادی خلق‌ها داشت، در مسیر "روژبین عرب" و با  اهداف بزرگ و امید،  در سنین جوانی به صفوف آزادی پیوست. رفیق ریم با رویای ایجاد زندگی آزاد در صفوف مبارزین یگان‌های مدافع زنان قرار گرفت. او با مسئولیت، برای صیانت از مبارزات زنان، زندگی خود را برای خدمت به انقلاب آزادی خلق‌ها وقف نمود. بر این اساس طی زمانی کوتاه شخصیت خود را پرورش داده و به مبارزی شجاع و وفادار تبدیل شد".

در بخش دیگری از بیانیه فرماندهی کل ی‌پ‌ژ آمده است، رفیقمان ریم علی جاسم روز ۲۰ اوت در زمان انجام وظیفه، طی یک تصادف رانندگی به شهادت رسید.

در پایان بیانیه آمده است: رفیقمان ریم برای ما به سمبل عزم راسخ برای محقق‌نمودن زندگی آزاد تبدیل شد. به خانواده عزیز وی و همه خلق میهن‌دوستمان تسلیت می‌گوییم. به‌عنوان رفقای ریم، با تقویت و افزایش اتحاد و همبستگی زنان کورد و عرب از خاکمان دفاع می‌کنیم.

مشخصات شهید به شرح زیر می‌باشد:

اسم سازمانی: ریم علی جاسم

نام و نام خانوادگی: ریم  جاسم 

نام مادر: امیره

نام پدر: علی

زمان شهادت: ۲۰ اوت ۲۰۲۳