یک مبارز نیروهای آزادیبخش عفرین به‌شهادت رسید

نیروهای آزادیبخش عفرین اعلام کرد که یک مبارز آنان به‌نام اِریش زیارت در یک عملیات در ۱۵ اوت در عفرین به‌شهادت رسیده است.

نیروهای آزادیبخش عفرین در بیانیه‌ای اشاره کرده که یک مبارز آنان در چهارچوب مرحله دوم مقاومت زمانه به‌شهادت رسیده است.

بیانیه به‌شرح زیر است:

همرزممان اِریش زیارت که در صفوف نیروهای حفاظت از عفرین بود، در چهارچوب مرحله دوم مقاومت زمانه‌ی عفرین؛ هنگامی که مشغول وظایف خود بود؛ در ۱۵ اوت و در جریان یک عملیات به‌شهادت رسید. رفیقمان اِریش زیارت که نام اصلیش بشار احمد بود، عرب و متولد منطقه شیرآوا در عفرین بود. در سن جوانی جنبش آزادی را شناخته و به یک آزادیخواه مبدل شد. لذا همچنان که انقلاب روژآوا در مدت کوتاهی به انقلاب بشریت تبدیل شد؛ ملیت‌های منطقه نیز از این انقلاب حمایت کردند. لذا علیه نیروهای تبهکار که با خشونت و وحشی‌گری سوریه را ویران کردند؛ دختران و پسران خود را به صفوف انقلاب فرستادند و بدین شیوه وفاداری و دلسوزی خود را به انقلاب نشان دادند.

به خانواده گرانقدر و عزیز رفیق شهیدمان؛ اِریش زیارت و تمام خلق میهن‌دوستمان تسلیت می‌گوییم. به‌عنوان همرزمان شهید اِریش زیارت اعلام می‌داریم پس از شهادت هر رفیقمان ما او را همواره در ذهن و قلبمان زنده نگه‌می‌داریم و حتما آرزو و آرمانش را محقق می‌کنیم. پرچم آزادی را همواره در اهتزاز نگهداشته و با پیروزی مزین می‌کنیم.

مشخصات رفیق شهیدمان از قرار زیر است:

نام تشکیلاتی: اِریش زیارت

نام و نام‌خانوادگی: بشار احمد

نام مادر: فکریه

نام پدر: ظهیر

زمان و محل شهادت: اقلیم عفرین/ ۱۵ اوت ۲۰۲۳