یک سرباز ارتش ترک و ۶۵ مزدور به هلاکت رسیدند

فرماندهی کل شورای نظامی گری سپی در مورد حمله تبهکاران به عین عیسی اعلام کرد، یک سرباز ارتش ترکیه و ۶۵ تبهکار کشته و ۵۳ تبهکار نیز مجروح شدند.

 فرماندهی کل شورای نظامی گری سپی در مورد حملات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه و تبهکارانش که بیشتر از دو ماه است ادامه دارد، بیانیه‌ای منتشر کرد.

تاکنون بیشتر از ۱۷۰ نقطه در اطراف منطقه‌ی عین عیسی توپ باران شده‌اند که بیشتر محل استقرار افراد غیر نظامی می‌باشد. در نتیجه این حملات، ۶ غیرنظامی کشته و ۱۶ تن دیگر نیز مجروح شدند.

راید خلف فرماندهی کل شورای نظامی‌ گری سپی در بیانیه‌ای اعلام کرد،"تلاش‌های دولت اشغالگر ترک برای آنکه روستاهای مسیر M4 را به کنترل خود درآورد، هنوز هم ادامه دارد. روزانه ده‌ها توپ و موشک به سمت این روستاها و شهرکها شلیک کرده که آخرین مورد آن دیروز بود. "

 راید خلف خاطر نشان نمود که توپباران دولت ترکیه به محیط زیست و مردم عادی و غیرنظامیان آسیب‌های بسیاری وارد می‌کند و گفت،"در نتیجه‌ی این حملات مردم و غیرنظامیان کشته می‌شوند. توپها به اطراف شهرکها و مسیر M4 اصابت کرده که برای زندگی مردم خطری جدی می‌باشد. در حالی که حملات ادامه دارد، نیروهای ما نمی‌توانند این توپبارانها را خنثی نمایند."

 خلف تاکید کرد که نیروهای آنها در مقابل این حملات مقاومت و ایستادگی می‌کنند. وی گفت، توپبارانها به روستای ملک سیدا و مشرف رسیده‌اند.

دولت ترکیه و گروه‌های تبهکار از روز ۲۳ نوامبر ۲۰۲۰ تلاش می‌کنند تا شهرک‌های عین عیسی را به کنترل درآورده و نیروهای روسیه  نیز از مقر خود در جنوب شهرک عقب‌نشینی کردند.

 ق.س.د نیز اعلام کرد که ۳ تلاش تبهکاران برای ورود به منطقه با شکست مواجه شده است و در انجام پاسخ نیروهایمان یک سرباز ارتش ترکیه و ۶۵ تبهکار کشته و ۵۳ تبهکار دیگر نیز زخمی شدند