"قربانیان حملات رژیم ترکیه به عفرین؛ اطفال، زنان و کودکان"

رابرت فیسک روزنامه‌نگار و کارشناس امور مربوط به خاورمیانه راجع به کشتار غیرنظامیان از سوی رژیم ترکیه در حمله به عفرین گزارشی را در روزنامه ایندیپندت منتشر کرده است

رابرت فیسک روزنامه‌نگار و کارشناس امور خاورمیانه گزارشی را راجع به کشتار غیرنظامیان از سوی رژیم ترکیه در بمبارانهای عفرین در روزنامه ایندیپندت منتشر کرده است

 

در گزارش رابرت فیسک که از بمباران‌های هوایی ترکیه در منطقه مباتا-عفرین تهیه شده قربانیان اصلی حملات رژیم ترکیه غیرنظامیان عنوان شد‌ه‌اند. گزارش با تیتر " اطفال، زنان و کودکان؛ قربانیان واقعی حملات ترکیه در عفرین و شمال سوریه " به چاپ رسیده است.

فیسک در این گزارش تأکید کرد با اینکه ترکیه مدعی حمله به ی.پ.گ است اما شواهد عینی نشان می‌دهد که خانواده‌های عرب پناهنده در عفرین قربانی بمبارانهای ترکیه هستند. فیسک افزود که حمله به غیرنظامیان آنچنان است که اجساد آنان غیرقابل شناسایی است.

 

این روزنامه‌نگار در ادامه گزارش میدانی از حمله ترکیه به عفرین پرسیده است:"آیا نشان دادن کشتار مبارزان ی.پ.گ می‌تواند بهانه‌ای برای اشغالگری و کشتار باشد؟"

 

در ادامه نام و مشخصات قربانیان غیرنظامیان حمله رژیم ترکیه به عفرین آمده و ادعاهای رژیم ترکیه را در رابطه حمله به مبارزان به چالش کشیده است. به گفته وی آنچه که در بیمارستانها دیده است کودکان خردسال و افراد سالمندی بوده‌اند که از سوی جنگنده‌های رژیم ترکیه هدف قرار گرفته و عزیزان خود را هم از دست داده‌اند.