ی.پ.گ: با روحیه مقاومت کوبانی در عفرین به پیروزی می‌رسیم

ی.پ.گ به مناسبت چهارمین سالروز پیروزی مقاومت کوبانی بیانیه‌ای کتبی منتشر کرده و ضمن گرامیداشت آن خاطرنشان کرد:"همگان بدانند که در عفرین با روحیه مقاومت آرین میرکان و گلهات اقتدار نژادپرست رژیم حاکم بر ترکیه و مزدوران وابسته را به زباله‌دان ...

ی.پ.گ به مناسبت چهارمین سالروز پیروزی مقاومت کوبانی بیانیه‌ای کتبی منتشر کرده و ضمن گرامیداشت آن خاطرنشان کرد:"همگان بدانند که در عفرین با روحیه مقاومت آرین میرکان و گلهات اقتدار نژادپرست رژیم حاکم بر ترکیه و مزدوران وابسته را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازیم."

 

فرماندهی کل یگانهای مدافع خلق با صدور بیانیه چهارمین سالروز پیروزی مقاومت کوبانی را به تمام خلق‌ها و نیروهای دمکراتیک تبریک گفت و از پیروزی در مقاومت عفرین با الهام از مقاومت کوبانی خبر داده است.

 

ی.پ.گ در بخش دیگری از بیانیه با تجلیل از قهرمانانی همچون شهید آرین و شهید گلهات از تمام شهدای مقاومت کوبانی یاد کرده و پیمان خود را برای محافظت از ارزش‌ها و دستاوردهای مقاومت شهدای راه آزادی تجدید می‌نماید.

 

اشغالگری در عفرین محکوم به شکست است

ی.پ.گ در ادامه افزوده است؛ دولت ترکیه و رژیم حاکم بر آن پس از ناکامی‌های مفتضحانه داعش اینبار خود وارد عرصه اشغالگری در عفرین شد و شکست خورد.

 

ی.پ.گ در پایان بیانیه تصریح می‌نماید:" در شرایطی که داعش با هدف ایجاد ناامیدی و دامن زدن به وحشی‌گری، تجاوز، غارت و بردگی در کردستان، خاورمیانه و جهان را آماج حمله قرار داده مبارزان آزادیخواه ما و فدائیان این خطمشی به امید آزادی و برابری و عدالت مبدل شدند  و حماسه‌های قهرمانی فراوانی را به ثبت رسانده‌اند، همگان بدانند از این پس هم با همان اراده به هرگونه حمله ارتجاعی و اشغالگری پاسخ داده و مقاومت خواهیم کرد."