HPG: باید 35‌امین سال مبارزه, به سال مبارزه تمام‌عیار مبدل شود

HPG: باید 35‌امین سال مبارزه, به سال مبارزه تمام‌عیار مبدل شود

فرماندهی قرارگاه مرکزی «نیروی مدافع خلق, ه.پ.گ» به مناسبت 34امین سالگرد تأسیس «حزب کارگران کردستان, پ.ک.ک» بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت:«ما بعنوان خلق‌کرد و حزب در 35امین سال مبارزه با اعتقادی راسخ‌تر و با توسل به تجارب و آزمون‌های ارزشمند خود آزادی رهبر آپو و کردستان را متحقق خواهیم ساخت». ه.پ.گ افزود:«در 35امین سال برای کسب آزادی, باید سال آینده را محققا سال آزادی بدانیم».

ه.پ.گ در پیام خود آورده:«ما همچو نیروهای گریلای کردستان در راستای «آزادی برای رهبر آپو و جایگاه سیاسی برای کردستان» و به پیروزی رساندن آن, با آمادگی‌ای کامل سوگند یادمی‌کنیم که در 35امین سال مبارزات حزب با جهادی تمام‌عیار مبارزه کنیم».

متن پیام فرماندهی قرارگاه مرکزی ه.پ.گ به مناسبت 34امین سالگرد تأسیس پ.ک.ک:

«ما همچو پ.ک.ک 34امین سال انقلاب و مقاومت عظیم را پشت‌سر گذاشتیم وارد 35امین سال پیروزی می‌شویم. پ.ک.ک با مثراث تاریخی خود که در تاریخ بی‌نظیر است, با تجارب خود به عالی‌ترین مرحله رسیده است. مسلما خلق‌ و حزبمان هم در سال 35امین با تجارب نیرومند خود آزادی رهبر آپو کردستان را متحقق خواهد ساخت.

لذا بر این بنیان جشن سالگرد تأسیس پ.ک.ک را به «رهبر آپو, خلق مقاوممان, خلق‌های دوست کُردها, نیروهای مقاومت‌گر و دموکراتیک و همه رفقایمان که با توان و نیرویی عظیم مبارزات آزادیخواهانه را به امروز رسانده‌اند, تبریک می‌گوییم.

ما یاد و خاطره شهدای خود را که در سال 2012 در کوهستان‌های کردستان برگی از پیروزی را رقم زدند, از جمله شهدا: هیرش, آندوک, آرژین گارزان, ماهر باشکالا, جلال باشکالا, روژین گودا, محمد گویی, روژهات باتمان, نرگس جزیر و همه شهدای دیگر را گرامی می‌داریم.

مقاومت‌ها در امرالی, کوهستان, میادین شهرها و همچنین زندان‌ها ادامه یافت. زندانیانی که خطر مرگ را در راه حصول آزادی خلق‌کرد به جان خریدند. مقاومتی تمام‌عیار و همه‌جانبه صورت گرفت.

مبارزات در 34امین سال اثبات ساخت که حقیقت رهبری و پ.ک.ک و انقلاب یکی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از پیروزی آن شود. این روح مقاومت به معنای گذار از هرگونه مانع و شکست هر دشمنی است. نوعی نو‌آفرینی است. مبارزه برای تغییر و فراخوانی برای نوشدن است.

در سال 2012 جنگ انقلابی خلق از جانب ه.پ.گ در مناطق اورامار و شتازن آغاز شد. در 23 ژولای این مبارزات در شمزینان تداوم یافت و در 4 آگوست در چلی به اوج نیرومندی مبارزه رسید و گام به گام در تمامی کردستان یعنی بوتان, آمد, چولک, سرحد و درسیم گسترش یافت و ارتش فاشیستی را فلج ساخت.

این روح مقاومت‌گری به همگان نشان داد که ما از شانس و فرصتی بزرگ برای رسیدن به پیروزی برخورداریم و می‌توانی مبارزات آزادیخواهانه و انقلاب آزادی را به نتیجه برسانیم. سال جاری سال انقلاب است.

ما بعنوان گریلاهای راه آزادی اعلام می‌کنیم که هر وظیفه‌ای که برعهده ما قرار گیرد را با فداکاری به انجام خواهیم رساند و این را به خلقمان و جهانیان اعلام می‌داریم.

ما همچو ه.پ.گ سوگند یاد می‌کنیم که در 35امین سال مبارزات پ.ک.ک همه وظایف و رسالت‌های خود را بجای آوریم و مبارزات آزادیخواهانه را با روح جهاد‌ همگانی پیشبرد دهیم».