دمیرتاش: همه باید در پای صندوقهای رای حاضر شوند

صلاح‌الدین دمیرتاش طی پیامی از زندان خطاب به مردم اظهار داشت: رای شما نتایج انتخابات را معلوم خواهد کرد، رای استراتژیک شما نیروی ما را به نمایش خواهد گذارد. باید به در پای صندوقها حضور یافت

ریاست مشترک پیشین حزب دمکرتیک خلقها، صالح الدین دمیرتاش که در زندان به سر میبرد، در حساب تویتری خود خواستار مشارکت مردم شمال کردستان و ترکیه در انتخابات محلی شد.

 

"خواهان حمایت از استراتژی حزب دمکراتیک خلقها در انتخابات هستم

سلام برای همه؛ میدانم که در زمان انتخابات، برخی اوقات خشمگین شدید، عصیان کردید. شما حق دارید. اما در وضعیتی بسیار حساس قرار گرفته‌ایم. فردا یکشنبه که به پی صندوقها خواهید رفت، لطفا مباحثات سیاسی روزانهی خود را با خود همراه نکنید. آنها را پشت محل‌های برگزاری انتخابات بگذارید. آنچه که گذشت، بی‌ارزش نیست، آنچه که بر سر ما آمد، چیزی که ما دیدیم را هیچگاه فراموش نمیکنیم. اما آینده مهمتر است. برای آیندهای بهتر، از تمامی رای دهندگانمان میخواهم که استراتژی انتخاباتی حزبمان ه.د.پ را یاری دهند.

 

شمایید که آیندهی انتخابات را معلوم میکنید، به سوی صندوقها بشتابید

کسانی که نتیجهی این انتخابات را مشخص مینمایند شما هستید. نیرو و تاثیرگذاری سرنوشت‌ساز ما نه فقط برای بازپس‌گیری شهرهایمان از قیم‌های دولت است، بلکه باید علاوه بر آن در هر منطقهای نیز نشان بدهیم که در این رابطه از فزصتی تاریخی برخوردار شدهایم. در شهرهایی که نامزدهای  انتخاباتی را معرفی نکردهایم، رای استراتژیک ماست که نیروی ما را به نمایش خواهد گذاشت. در مناطقی که حزب دمکرات خلق‌ها نامزدهایی را معرفی نکرده است، در صورتیکه به نامزد معرفی شده از سوی حزب ما رای دهید میتوانید هم نتیجهی انتخابات را در همان منطقه و هم در مجموع تغییر دهید. خصوصا کسانی که برای اولین بار است در انتخابات شرکت میکنند، از تمامی جوانان میخواهم که در این انتخابات مشارکت کنند. نگویند که رای نمیدهیم، رای من از چه اهمیتی برخوردار است. لطفا به پای صندوقهای رای رفته و رای بدهید. به شما اطمینان دارم.

 

شهروندان گرامی، در غروب روز انتخابات با شما نخواهم بود، اما در ادرنه، در سلولم همرا با شما به نتایج انتخابات نگاه میکنم. امیدوارم رای و نتایج انتخاباتی که همهی ما را خوشحال نماید را با هم مشاهده کنیم.

با عشق و دوستی"