مردم روستاهای شوش کاندیداهای مجلس را بیرون کردند

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد اهالی یکی از روستاهای شوش نماینده‌ی شوش را که برای انتخابات پیش رو دوباره خود را کاندید کرده است، بیرون میکنند.

راضی نوری نماینده‌ی کنونی مجلس شوش که خود را برای انتخابات دوباره کاندید کرده است، در راستای برنامه‌های انتخاباتی خود به روستای فارنیه (شیخ حسن‌) از توابع شوش رفته است که توسط اهالی خشمگین و ناراضی بیرون می‌شود.

در ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی راضی نوری با همراهانش از مسجد روستای فارنیه توسط اهالی روستا بیرون رانده می‌شود.

روستای فارنیه در نزدیکی شرکت‌های صنعتی از جمله شرکت قند قرار دارد اما اهالی آن سهمی از استخدام در این شرکت‌ها ندارند. اهالی این روستا بارها مشکل بیکاری خود را به اطلاع راضی نوری نماینده‌ی شوش رسانده‌اند اما او به آنها هیچ توجهی نکرده است.

راضی نوری از نمایندگان اصولگرا و مهره‌ی رژیم می‌باشد که پیشتر شرکت در انتخابات را زنده کردن اصول انقلاب نامیده و گفته بود "قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است. انقلاب مردم ایران، انقلاب نان و آب نبود. انقلاب ارزش‌ها و اعتقادات بود. دشمنان برای هر کشوری که بخواهد به جایی برسد، موانعی ایجاد می‌کنند."

او همچنین از مردم خواسته بود که حتی با شکم گرسنه به پای صندوق‌های رای بروند و اعلام کرده بود "اگر می‌خواهیم مملکت حفظ شود، باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشم. اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم".

علاوه بر مردم روستای فارنیه، پیش از این ویدئوهایی از نارضایتی اهالی "صرخه"، "بیت چریم" و دیگر روستاهاى شوش نسبت به ديگر كانديدها منتشر شده است.