مقاومتگران استراسبورگ: غیر از پیروزی راه دیگری وجود ندارد

​​​​​​​گلستان ایکه یکی از مقاومتگران استراسبورگ گفت، آنها می‌دانند که دل و فکر میلیونها کرد پیش حامیشان است و هیچ راهی جز پیروزی ندارند

اعتصاب غذا در استراسبورگ ٨۷ روز را پشت سر گذاشت. کردها از هر چهار گوشه‌ی اروپا از این اعتصاب پشتیبانی میکنند.

 

۲۰ عضو مجلس خلق در منطقه‌ی جرل فرانسه دیروز با فعالین دیدار کردند. پارلمانتار اسبق ه.د.پ نورسل آیدوغان و شهردار مشترک جزیر لیلا ایمرت نیز با فعالین استراسبورگ دیدار کردند.

 

آزمی گووَن یکی از اعضای مجلس خلق جرل در دیدار از فعالین گفت، "انفجار آتش فشان دل ما بود که در شرف خاموشی بود."

 

آیدوغان: تا پایان حصر مقاومت میکنیم

پارلمانتار اسبق ه.د.پ نورسل آیدوغان نیز اعلام کرد، اعتصاب غذا یکی از فعالیتهای دمکراتیک بسیار دشوار است. وی خاطرنشان نمود، "هر روز تعداد بیشتری به اعتصاب کنندگان می‌پیوندند. ما تصمیم گرفته‌ایم تا پایان حصر به اعتصاب خود ادامه دهیم."

 

وی همچنین گفت، وظیفه‌ی همگان است تا در هر جایی که هستند صدای اعتصاب کنندگان را بلند کنند و با تلاشی نیرومند مقاومت را پیروز کنند.

 

دل میلیونها انسان با ماست، غیر از پیروزی راهی نیست

گلستان ایکه از طرف مقاومتگران اعلام کرد، اعتصاب غذا که با پیشاهنگی لیلا گوون از ۷ نوامبر آغاز شده است با رسیدن نوروز به اوج خود خواهد رسید.دل و فکر میلیونها کرد با ماست.غیر از پیروزی راه دیگری نیست.

 

ایکه با تأکید بر لزوم گسترش همبستگی خلق افزود: حمایت از فعالین بسیار مهم است. حصر خلق ما وجود دارد. ایکه برای گسترش مقاومت از همه دعوت کرد و گفت، پیروزی اینگونه به دست خواهد آمد.