۵٧ خودرو در ازمیر به آتش کشیده شدند

سمپاتیزان‌های جنبش متحد انقلابی خلق‌ها ۵٧ خودرو متعلق به فاشیست‌های ترک را در ازمیر به اتش کشیدند. در اطلاعیه‌ای که در این رابطه منتشر شده امده است؛ ترکیه کشوری مناسب برای گردشگری و گذراندن تعطیلات نیست. کشوری جنگ‌زده است. از سفر به این کشور برحذر باشید.

سمپاتیزان‌های جنبش متحد انقلابی خلق‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:"٢٣ آگوست در بخش سفریحسار شهر ازمیر در مسیر جاده پلاژ عملیاتی انفجاری را به انجام رساندیم. در نتیجه ۵٧ خودرو افرادی که برای گذارندن تعطیلات به این منطقه آمده بودند به آتش کشیده شدند."

اطلاعیه می‌افزاید؛ "ترکیه کشوری مناسب برای گردشگری، گذراندن تعطیلات و سیاحت نیست. در ترکیه فاشیست‌ها حکومت را به دست گرفته‌اند، ظلم بر فقرا، بر خلق کورد و بر خلق‌های دیگر ساکن این کشور تحمیل می‌شود. کشوری جنگ‌زده است."

سپماتیزان‌های جنبش متحد انقلابی خلق‌ها در ادامه می‌افزایند:"گردشگران داخلی و جهانگردان خارجی باید به واقعیت جنگ در ترکیه واقف باشند و از کمک به توریسم ترکیه که منبع مالی فاشیسم حاکم است دست بردارند. در شرایطی که در بخشی از کشور ظلم بزرگی وجود دارد باید مردمان ساکن در غرب کشور خود را از مراکز سیاحتی دور نگه دارند.

تا زمانی که فاشیسم از هم فرو می‌پاشد و آزادی محقق شود، ترکیه مکان امنی برای سیاحت نیست. ترکیه جغرافیای جنگ، مقاومت و مبارزه است."