تصویر

به انقلاب روژاوا در سیدنی درود فرستاده شد

به مناسبت ۱۲مین سالگرد انقلاب روژاوا در سیدنی، یک جشن برگزار شد. ریاست مشترک د‌ت‌ک‌م، تیمور تاتوان در این مراسم جشن سخنرانی کرد و گفت‌: ‌«تا زمانیکه در کوردستان خیانت شکست داده نشود، به اشغالگری دشمن پایان نمی‌یابد.‌‌»

در شهر سیدنی استرالیا،‌ به پیشاهنگی مرکز جامعه دمکراتیک کورد ‌‌‌‌‌‌‌‌(د‌ت‌ک‌م) ۱۲مین سالگرد انقلاب روژاوا طی مراسمی جشن گرفته شد.

ریاست مشترک د‌ت‌ک‌م، تیمور تاتوان در این جشن،‌ سخنرانی ایراد کرد و گفت که انقلاب روژاوا اثر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان است و هنوز هم در تاریخ انقلاب‌های جهان دارای جایی مهم می‌باشد. ریاست مشترک دت‌ک‌م، تاتوان اعلام کرد که آنان از ارزش‌های انقلاب که با خون هزاران شهید بدست آمده است، صیانت خواهند کرد و گفت‌: ‌«دولت اشغالگر ترکیه می‌خواهد با همدستی خیانت حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌د‌ک) دستاوردهای خلق کورد و بصورتی ویژه انقلاب روژاوا را نابود کنند و تا صدها سال دیگر آنان را به بردگی محکوم کند. در کوردستان به پایان رساندن اشغالگری در کوردستان با خنثا کردن خیانت پ‌د‌ک ممکن است. تا زمانیکه در کوردستان،‌ خیانت شکست داده نشود،‌ اشغالگری پایان نمی‌یابد. به همین دلیل راه پیروزی علیه استعمارگری شکست دادن خیانت می‌باشد.‌»

پس از سخنرانی‌، مستندی درباره ارزیابی‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و انقلاب روژاوا نمایش داده شده و مراسم جشن با انجام رقص و پایکوبی به پایان رسید.