تصویر

برگزاری کنش در چارچوب کارزار آزادی در آتن و اتریش

در چارچوب کارزار «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه حل سیاسی برای مسئله کورد» کنش‌های مختلفی در یونان و اتریش انجام شد.

در آتن پایتخت یونان، سمیناری با پیشاهنگی آکادمی مدرنیته دموکراتیک (آ‌م‌د) به عنوان بخشی از کارزار «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه حل سیاسی برای مسئله کورد» برگزار شد. در این سمینار که در انستیتو بین المللی ‌ محیط زیست اجتماعی  برگزار شد، ایده‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و بوچکین در چارچوب پارادایم مدرنیته دموکراتیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این سمینار همچنین کتاب «قیام طبیعی، اکولوژی» رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان که توسط انستیتو آکادمی مدرنیته دموکراتیک به یونانی ترجمه شده است، معرفی شد.

در سخنرانی‌ها از انزوای غیرانسانی در امرالی یاد شد و گفته شد که وظیفه هر فردی گسترش و معرفی پارادایم عبدالله اوجالان در سراسر جهان است.

در این کنش فراخوان پیوستن به پنلی مطرح شد که در تاریخ ۵ اکتبر با عنوان «راه حل در جنگ جهانی سوم ملت دموکراتیک است» برگزار می‌شود.

در همین راستا تا ۱۱ اکتبر کنش‌های مختلفی از جمله پنل‌ها و همایش‌هایی با پیشاهنگی تشکل‌ها و سندیکاها برگزار می‌شود.

اتریش

در سراسر اتریش هم توطئه بین المللی با برگزاری کنش‌هایی محکوم شد. با حضور نمایندگان مجلس و وکلای رهبر خلق کورد، جلسات دیپلماتیک، جلسات عمومی، راهپیمایی‌ها و میتینگ‌هایی برگزار شد.

همچنین برای انترناسیونالیست‌های اتریش و کشورهای منطقه با هدف انتشار و تبیین فلسفه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان کنش‌های کتابخوانی و مطالعاتی انجام شد. این رویداد در تاریخ ۱ اکتبر در اسلوونی، ۲ اکتبر در محوطه دانشگاه در گراتس و در ۳ اکتبر در وین برگزار شد.

علاوه بر کنش‌های آموزشی، تجمعات و راهپیمایی‌ها در ۵ اکتبر در گراتس و لینز، ۹ اکتبر در اینسبورگ و ۱۲ اکتبر در وین برگزار می‌شود.