برگزاری کنش‌ها علیه انزوای امرالی در اروپا

در حالی که اعتراضات علیه انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در شهرهای دویسبورگ و دورتموند آلمان انجام شد، میزگردی در کپنهاگ دانمارک نیز برگزار شد.

کنش‌های علیه انزوا در اروپا

غرفه‌ای در مقابل ایستگاه مرکزی قطار شهر دویسبورگ آلمان در اعتراض به انزوای تشدید شده علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان به مناسبت سالگرد توطئه بین‌المللی برپا شد.

کتاب‌ها و بروشورهای آموزنده رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در این غرفه به نمایش درآمد که توجه بسیاری از مردم از ملیت‌های مختلف و همچنین مردم کورد و آلمان را به خود جلب کرد. در این کنش، انزوای تشدید شده بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان نیز با قرائت بیانیه‌ای به زبان آلمانی که از سوی KON-MED تهیه شده بود، محکوم شد.

دورتموند

در دورتموند بسیاری از کوردها و دوستان مردم کورد در مرکز شهر گردهم آمده و کنشی برگزار کردند. در کنشی که در اعتراض به انزوای مطلق اعمال شده بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برگزار شد، توطئه ۹ اکتبر محکوم شد.

کپنهاگ

در کپنهاگ، پایتخت دانمارک، پنلی با موضوع اکولوژی و ژنئولوژی برای انتقال ایده‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان به مردم برگزار شد. در این پنل که توسط اعضای پلتفرم همبستگی کوردستان برگزار شد، توجه به انزوا و بخش‌هایی از آثار رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.