تصویر

در آرائو بیش از هزار نامه برای سی‌پی‌تی فرستاده شد

اعضای مجلس زنان روژبین که در آرائو به کار و کنش می‌پردازد، برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، یک هزار و ۴۹ نامه برای سی‌پی‌تی فرستاد.

کمپین ارسال نامه برای سی‌پی‌تی

مجلس زنان روژبین که در آرائو سوئیس به کار و کنش می‌پردازد، برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان‌، یک هزار و ۴۹ نامه امضا شده را برای کمیته منع شکنجه اروپا ‌(سی‌پی‌تی) فرستاد.

اعضای بسیاری از مرکز جامعه کورد دمکراتیک در آرائو نیز که در مقابل پستخانه آرائو گردهم آمده‌ بودند، از این کنش حمایت کردند.

سخنگوی مجلس زنان روژبین، روکن دمیر سی‌پی‌تی را فراخواند که به مسئولیت‌های خود درباره امرالی عمل کند و اشاره کرد که آنان علیه این نا‌عدالتی سکوت نخواند کرد. روکن دمیر اعلام کرد که سکوت سی‌پی‌تی این تحمیل انزوا را تعمق می‌بخشد.

در این بیانیه که به عنوان کمیته آرائو داده شد، اعلام شده است که تا زمان آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان آنان به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

پس از بیانیه،‌ توده خلق با سردادن شعارهای ‌«زنده‌باد رهبر آپو»، ‌«بدون رهبری حیات میسر نیست» نامه‌ها را برای سی‌پی‌تی ارسال کردند.

کمپین در روز ۱۹ ژوئن در سوئیس ادامه خواهد داشت، ۲۲ ژوئن در بازل،‌ ۲۴ ژوئن در St Gallen، ۲۵ ژوئن در لورزن و ۲۶ ژوئن در برن تداوم می‌یابد.