در شهر پاریس انزوای امرالی محکوم شد

در محله Gare de Villeneuve-Saint-Georges در شهر پاریس، انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان طی بیانیه‌ای محکوم شد.

در محله Gare de Villeneuve-Saint-Georges شهر پاریس به پیشاهنگی مجلس خلق دمکراتیک در Villeneuvey، انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان طی بیانیه‌ای محکوم شد. در این بیانیه تصاویر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برافراشته شده و بی‌وقفه شعار ‌«زنده‌باد رهبر آپو» سرداده شد.

در این بیانیه آمده است‌: ‌«ما شانتاژ علیه رهبر آپو که ۲۶ سال است در امرالی علیه او انزوا تحمیل شده و ۴۰ ماه است که هیچ آگاهی از او دریافت نمی‌شود را محکوم می‌کنیم. خلق کورد این برخوردهای غیراخلاقی را قبول نمی‌کند. شما نمی‌توانید از منافع کثیف خود علیه خلق کورد استفاده کنید. در مدت اخیر، فرانسه بدلیل منفعت خود، جوانان و کنشگران کورد را به ترکیه تحویل می‌دهد. ما به مثابه خلق کورد علیه دولت فرانسه جرمی را مرتکب نشده‌ایم. ما پناهجویانی سیاسی هستیم و ما برای آزادی کشور اشغال شده خود،‌ مبارزه می‌کنیم. فراخوان ما برای حکومت جدیدی که انتخاب شده است چنین می‌باشد‌؛ حکومت قبلی را برای خود،‌ نمونه قرار ندهید، از کوردها برای منافع خود استفاده نکنید. ما علیه تبهکاران دشمن انسانیت یعنی داعش که از سوی اردوغان ایجاد شدند، می‌جنگیم.‌

تا زمانیکه رهبری ما و کوردستان آزاد شود، مبارزه ما ادامه خواهد داشت. باید هر کورد شرافتمند و هر کسی که از کارزار آزادی صیانت می‌کند، تا زمانیکه کارزار به نتیجه مورد نظر دست یابد،‌ به کار و کنش‌های خود را بی‌وقفه ادامه بدهد.‌‌»

این بیانیه با سردادن شعار ‌«زنده‌باد رهبر آپو» به پایان رسید.