تصویر

حملات اشغالگرانه ترکیه در شهر دورتموند محکوم شد

حملات اشغالگرانه دولت ترکیه که با همکاری و همدستی پ‌د‌ک انجام می‌شود، در شهر دورتموند محکوم شد.

محکوم کردن حملات اشغالگرانه ترکیه

کوردستانیان و دوستانشان با فراخوان  KOMAW از شهرهای اَسَن و دویسبورگ آلمان به راه افتاده و در ساعات ۱۷‌:۰۰ در مقابل گاراژ ایستگاه مترو مرکزی دورتموند گردهم آمدند. کنشگران حملات اشغالگرانه با همراهی خیانت خانواده بارزانی که علیه مناطق محافظتی مدیا انجام می‌شود، را محکوم کردند.

پس از انجام یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به یاد شهدای آزادی کوردستان،‌ به عنوان KOMAW سخنرانی‌هایی انجام شد.

در این سخنرانی‌ها گفته شد که دولت ترکیه با پشتیبانی حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌د‌ک) علیه خلق کورد نسل‌کشی انجام می‌دهد و بیان شد‌: ‌«دولت ترکیه بیش از صد سال است که سیاست‌های قتل‌عام را انجام می‌دهد. حکومت فاشیست و قاتل آک‌پ-م‌ه‌پ با تایید دولت ضعیف عراق و پشتیبانی پ‌د‌ک حملات خود را افزایش داده است. کنتراگریلاها و تبهکاران داعش در این حملات اشغالگرانه جای می‌گیرند. دولت ترکیه برای انجام سیاست‌‌های نسل‌کشی از کشورهای غربی نیز پشتیبانی گرفته است.‌

ما به مثابه KOMAW نیروهای بین‌المللی و بخصوص آلمان را فرامی‌خوانیم که این نسل‌کشی‌ها وارائه کمک‌های نظامی،‌ سیاسی و اقتصادی را متوقف کنید وعلیه دولت ترکیه تحریم‌هایی وضع نمایید.

دولت ترکیه از سلاح‌های شیمیایی و مواد منفجره ممنوعه استفاده می‌کند. ما به مثابه KOMAW همگان را فرا می‌خوانیم که هرچه زودتر اقدامی انجام دهند.‌»

این کنش با سردادن شعارهای ‌«زنده‌باد مقاومت گریلا»، ‌«مُرده‌باد خیانت» و ‌«زنده‌باد رهبر آپو» به پایان رسید.