جوانان در بوردو علیه انزوای تحمیلی راهپیمایی کردند

در شهر بوردو فرانسه به پیشاهنگی ت‌ج‌ش، کنش راهپیمایی برگزار شد. در این راهپیمایی گفته شده است‌: ‌«همانگونه که رهبر آپو ۲۶ سال است در امرالی مقاومت می‌کند، باید ما نیز به همین شکل در میادین مقاومت کنیم.»

کنش راهپیمایی علیه انزوای تحمیلی

در شهر بوردو فرانسه، صدها کوردستانی و دوستان‌شان علیه نظام شکنجه، تحمیل انزوا و نسل‌کشی امرالی راهپیمایی کردند. این راهپیمایی به پیشاهنگی جنبش جوانان انقلابی ‌(ت‌ج‌ش) در میدان استالینگراد با انجام یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به یاد شهدای آزادی کوردستان آغاز شد. در سراسر این راهپیمایی، اطلاعیه‌هایی درباره انزوای تحمیلی توزیع شدند و بی‌وقفه علیه سیاست‌های جنگ‌افروزانه دولت اشغالگر ترکیه شعار سرداده شد.

توده خلق و جوانان تا میدان ویکتوریا راهپیمایی کردند، سپس عضو ت‌ج‌ش، آدار سرحد سخنرانی نمود. سرحد گفت‌: ‌«تا زمانیکه رهبر آپو آزاد نشود، خلق‌ کورد خود را آزاد احساس نمی‌کند. بزرگترین نقص‌ما اسیر بودن رهبر آپو می‌باشد. انزوای تحمیلی که دولت فاشیست ترکیه علیه رهبری ما اجرایی کرده است، امری غیرقابل قبول می‌باشد. ما تا زمان شکست دادن انزوای تحمیلی در میادین حضور خواهیم داشت و به تمام جهان نشان خواهیم داد که چگونه از رهبری خود صیانت می‌کنیم. نباید فراموش کنیم که جوانان نقش بزرگی در آزادی رهبر آپو دارند. باید جوانان در این مورد چیزی که برعهده آنان می‌باشد را بصورتی لایق و شایسته، عملی کنند. همانگونه که رهبر آپو ۲۶ سال است در امرالی مقاومت می‌کند، باید ما هم به همین شیوه در میادین مقاومت کنیم. تمام خلق خود و جوانان را فرامی‌خوانیم که برای آزادی کوردستان و رهبری به میادین بیایند.»

این راهپیمایی پس از ارائه بیانیه مطبوعاتی، با شعار ‌«زنده‌باد رهبر آپو» به پایان رسید.