پیام عید قربان از طرف ک‌ج‌د‌ک-اروپا: بیایید روحیه همبستگی مشترک را تقویت کنیم

ک‌ج‌د‌ک-اروپا در پیامی که به مناسبت عید قربان منتشر کرد، گفت: «ما باید همبستگی مادی و معنوی را با یکدیگر گسترش دهیم، از مردم نیازمند کشورمان صیانت کنیم و وحدت ملی و روحیه همبستگی مشترک را تقویت کنیم.»

ک‌ج‌د‌ک-اروپا عید قربان را بر همه بشریت به ویژه مردم کورد تبریک گفت. عبارات زیر در پیام آمده است:

«به مناسبت عید قربان، عید جهان اسلام، مردم ستمدیده، مردم کورد و همه کسانی که برای آزادی تلاش می‌کنند را تبریک می‌گوییم. به مناسبت همین عید باید از وحدت ملی خود در برابر تهدیدات اشغالگری در تمام نقاط کوردستان بیش از هر زمان دیگری صیانت کنیم.

سیاست‌های نسل‌کشی ائتلاف فاشیستی آک‌پ-م‌ه‌پ بر اقلیم کوردستان در روز مبارک عید قربان نیز ادامه دارد.

حزب عدالت و توسعه با ذهنیت داعش و م‌ه‌پ قاتل نه تنها به مردم ما اجازه نمی‌دهند که باور و اعیاد خود را جشن بگیرند، بلکه با حملات خود از اعیاد آنها نیز جلوگیری می‌کنند. در حملات خود به شهرک‌های غیرنظامی مردم کورد، بدون توجه به کودکان، زنان و افراد مسن، آنها را هدف قرار می‌دهد.

اردوغان متقلب و دولتش به حملات اشغالگرانه خود در تمام کوردستان از جمله شنگال، مخمور، باشور کوردستان و روژاوا ادامه می‌دهند تا نسل‌کشی کوردها را انجام دهند. اردوغان دیکتاتور و دولت آک‌پ که دین، اخلاق و قانون را به رسمیت نمی‌شناسند، در مقابل مقاومت مردم ما و اقشار مخالف دموکراتیک شکست خواهند خورد.

اردوغان دیکتاتور و دولت آک‌پ که دین، اخلاق و قانون را به رسمیت نمی‌شناسد و از همه ارزش‌های انسانی به دور است، از ترس شکست در مقابل مقاومت مردم ما و اقشار مخالف دموکراتیک دست به قتل‌عام می‌زند. او فکر می‌کند که با غصب دستاوردهای دموکراتیک، راهپیمایی آزادی خلق کورد را متوقف خواهد کرد.

تنها راهی که مبارزه عادلانه ما می‌تواند پیروز شود، حمایت بیشتر از همدیگر است. با آگاهی از این امر، باید با حمایت از مردم نیازمند کشور، وحدت ملی و روحیه همبستگی مشترک را با حضور در این عید تقویت و همبستگی مادی و معنوی را با یکدیگر افزایش دهیم. ما باید از وحدت ملی خود با قدرت بیشتر در برابر تهدیدات اشغالگری مستمر به تمام نقاط کوردستان دفاع کنیم.

به عنوان ک‌ج‌د‌ک-اروپا، با این امید که این عید آزادی، برابری، خواهری-برادری، دموکراسی و عدالت را برای مردم ما و بشریت تحت ستم به ارمغان بیاورد، عید را به همه بشریت، به ویژه مردم کورد را تبریک می‌گوییم. ما امیدواریم که این عید منجر به افزایش همبستگی و اشتراک شود.»