تصویر

تجمع اعتراضی در وینترتور علیه حملات اشغالگرانه

در شهر وینترتور به پیشاهنگی جنبش جوانان کورد علیه حملات اشغالگرانه دولت ترکیه و خیانت حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌د‌ک) یک تجمع برگزار شد.

در شهر وینترتور سوئیس به پیشاهنگی جنبش جوانان انقلابی ‌(ت‌ج‌ش) و زنان جوان مبارز ‌(تکوژِن) علیه حملات اشغالگرانه دولت ترکیه و خیانت پ‌د‌ک یک تجمع برگزار شد. در این کنش،‌ پرچم‌هایی به تصویر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان،‌ ت‌ج‌ش و تکوژن برافراشته شدند. جوانان در این کنش بی‌وقفه شعار ‌‌‌«زنده‌باد رهبر آپو» را سردادند.

جوانان با ادای احترام به یاد شهدا، تجمع خود را آغاز کردند. سپس به عنوان جوانان، میران مِردین بیانیه را قرائت کرد و یاد گریلاهای فدائی، روژهات زیلان و اَردال شاهین که در آنکارا عملیات‌ فدائیانه انجام دادند را گرامی داشت. میران مردین به گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان که روز به روز علیه حملات اشغالگرانه تاریخ می‌نویسند درود فرستاد و گفت‌: ‌«ما به مثابه جوانان کورد قول می‌دهیم که اهداف شهدا را به مثابه یک دستور عملی کرده و خیانت را خنثا کنیم.»

این بیانیه با سردادن شعارهای ‌«‌زنده‌باد رهبر آپو»، ‌«جوانان فدائیان رهبر آپو هستند» و ‌«بدون رهبری حیات میسر نیست» به پایان رسید.