تصویر

تجمع در مقابل حزب سبز برای آزادی رهبر خلق کورد

کوردستانی‌ها برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در مقابل حزب سبز در دوسلدورف تجمع کردند.

تجمع در مقابل حزب سبز

فدراسیون جامعه آزاد مزوپوتامیا در NRW در راستای کنش‌های سازماندهی شده در سراسر اروپا برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در مقابل مقر حزب سبز NRW در دوسلدورف بیانیه مطبوعاتی داد.

فدراسیون جامعه آزاد مزوپوتامیا با اعتراض به انزوا، ممنوعیت ملاقات و مجازات‌های انضباطی اخیر علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، سکوت حزب سبزها را که شریک دولت آلمان است در برابر این اقدامات محکوم کرد. کوردستانی‌ها و دوستانشان، با باز کردن بنری با مضمون «Öcalan Menschenrechte sind nicht verhandelbar! (حقوق بشر قابل مذاکره نیست)»، به حزب سبز همکار دولت آلمان که در برابر حملات دولت ترکیه علیه مردم کورد سکوت کرده و از آنها حمایت کرده است، نیز واکنش نشان داد.

در حالی که این تجمع ادامه داشت، نماینده ایالتی حزب سبز NRW به جلوی ساختمان آمد و با مقامات فدراسیون جامعه آزاد مزوپوتامیا ملاقات کرد. مقامات فدراسیون جامعه آزاد مزوپوتامیا واکنش خود را نسبت به نگرش دولت آلمان و حزب سبز در برابر سیاست‌های تهاجمی دولت ترکیه علیه مردم کورد، اقدامات و فعالیت‌های نسل‌کشی با هدف جرم‌انگاری کار کوردها در آلمان و سیاست‌های علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان ابراز کردند.