تجمع در پاریس‌: آزادی رهبر آپو موضوع معامله نمی‌باشد

در محله Vîllîers le Bel در پاریس یک تجمع سازماندهی شد و گفته شده است‌: ‌«ما برخوردهای غیراخلاقی، غیرحقوقی علیه رهبر آپو را قبول نمی‌کنیم‌» و فراخوان مشارکت در کنش‌های ۲۰ جولای که با روح بسیج عمومی برگزار می‌شوند، داده شد.

کنش اعتراضی علیه انزوای امرالی

در محله Vîllîers le Bel در پایتخت فرانسه شهر پاریس، برای اینکه علیه به معامله گذاشتن ازمیان برداشتن انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان واکنش نشان داده شود و برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبداللها وجالان یک کنش تجمع انجام شد.

در این تجمع که به پیشاهنگی مجلس خلق دمکراتیک در Vîllîers le Bel انجام گرفت، گفته شد‌: ‌«رهبر آپو ۲۶ سال است که در زندان امرالی تحت انزوای تحمیلی و نظام شکنجه بسر می‌برد. این ۴۰ ماه است که هیچ اطلاعی از او در دسترس نیست. در همین اواخر مسئولان نزدیک به اردوغان با او دیدار کرده و برای ملاقات خانواده و وکلا با او می‌خواهند معامله کنند. آزادی رهبر آپو برای ما به هیچ وجه موضوع معامله نمی‌باشد و نخواهد شد. رهبر آپو خط قرمز خلق کورد سات. ما به مثابه خلق کورد این برخوردهای غیراخلاقی، غیرحقوقی را قبول نمی‌کنیم. ما قبل از همه خلق خود درVîllîers le Bel و فرانسه و اروپا را فرامی‌خوانیم که با روح بسیج عمومی در تمام کنش‌های ۲۰ جولای که روز شنبه انجام خواهد شد، مشارکت کنند.‌»