افشای جزئیات تازه‌ای از ثروت‌ها و املاک خاندان بارزانی

یک روزنامه‌نگار آمریکایی اطلاعات جدیدی در رابطه با ثروت و املاک بارزانی‌ها را آشکار می‌نماید

زاک کوپلین روزنامه‌نگار آمریکایی در مصاحبه‌ای اطلاعات جدیدی درباره ثروت و املاک خانواده بارزانی را آشکار کرده است. به گفته کوپلین مسرور بارزانی ملکی در آمریکا بامساحت ۱۲ هزار متر مربع خریداری کرده‌ است که ارزش آن بیشتر از ۱۸.۳ میلیون دلار است و با نام برادرش ثبت ‌شده است.

زاک کوپلین روزنامه‌نگار آمریکایی که پیش‌تر چندین مطلب در رابطه با ثروت خانواده بارزانی در خارج از میهن و به‌ویژه در آمریکا و دبی را منتشر نموده بود، در مصاحبه‌ای با روزنامه ینی یاشام اطلاعات جدیدی در رابطه با ثروت خانواده بارزانی را آشکار نمود.

به گفته‌ی این روزنامه‌نگار، بخشی از ثروت خانواده بارزانی به شرح زیر می‌باشد:

- خریداری ملک در دبی با ارزش صدها میلیون دلار

- پروژه شهر زیتون با ارزش ۱.۲۷ میلیارد دلار

 - پالایشگاه لاناز با ارزش ۳۰۰ میلیون دلار

-خریداری املاک در ایالت متحده آمریکا با ارزش بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار

 - هر ۲ شرکت کار و ستیر.

زاک کوپلین همچنین آشکار نمود که مسرور بارزانی ملکی در آمریکا با مساحت ۱۲ هزار مترمربع خریداری کرده‌است که ارزش آن بیشتر از ۱۸.۳ میلیون دلار است و چندین ملک دیگر نیز با نام موکسی بارزانی برادرش خریداری شده‌است.

این روزنامه‌نگار همچنین می‌گوید، دشوار است که ثروت خانواده بارزانی را تخمین بزنیم اما بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده‌است می‌توانیم به‌آسانی بگوییم که ارزش املاک آن‌ها میلیاردها دلار است.

وی همچنین اعلام نمود، تاکنون خانواده بارزانی و وکلایشان هیچ موضع‌گیری در رابطه با اخباری که در مورد ثروت آن‌ها منتشر شده نداشته‌اند و گفت:"هر چیزی که از طرف من منتشر شده ‌است، با سند و مدرک تایید شده ‌است."