اقدام دیوارنویسی علیه انزوا از سوی رزمندگان جنبش انقلابی متحد خلق‌ها

رزمندگان باران سرحد جنبش انقلابی متحد خلق‌ها (ه.ب.د.ه) گزارش دادند که آنها در استانبول علیه سیستم انزوای امرالی اقدام دیوارنویسی انجام دادند.

رزمندگان باران سرحد ه.ب.د.ه در بیانیه‌ای کتبی اعلام کردند که در شب ۲۴ مارس در خیابان‌های استانبول دست به اقدام دیوارنویسی زده‌اند.

در این بیانیه آمده است:

آزادی زندانیان انقلابی راه پیروزی انقلاب است. دشمن بر این باور است که با قرار دادن پیشاهنگان دلاور خلق ما در زندان‌ها می‌تواند جلوی انقلاب را بگیرد. اما در اشتباه است!

در زندان‌ها، انقلابیون در نابرابرترین شرایط، در برابر سنگین‌ترین ظلم و شکنجه، بدون عقب‌نشینی مقاومت می‌کنند. آنها هرگز از تعهد خود به انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

از سوی دیگر، تلاش می‌شود که عبدالله اوجالان، رهبر خلق کورد را با انزوای بی‌سابقه‌ای که نزدیک به ربع قرن است ادامه دارد نابود کنند.

تا زندانیان انقلابی آزاد نشوند ما نمی‌توانیم آزاد شویم. فروپاشاندن زندان‌ها اساسی‌ترین وظیفه هر انقلابی است. ما این حقیقت را بی‌وقفه به خلق‌های زحمتکش‌مان توضیح خواهیم داد.

با این آگاهی، ما به عنوان رزمندگان باران سرحد ه.ب.د.ه در شب ۲۴ مارس در خیابان‌های استانبول دست به اقدام دیوارنویسی که نوشته‌هایش مبنی بر رسواسازی سیستم انزوا و امهای امرالی بود کردیم.