آرشیو مطبوعات آزاد در رسانه مجازی

صفحه دیجیتال آرشیو مطبوعات آزاد در رسانه مجازی ایجاد شد.

آرشیو مطبوعات آزاد

این آرشیو از پلتفرم دیجیتال مطبوعات آزاد ایجاد شده است، این یک آرشیو دیجیتال است که انتشارات میراث قدیمی و امروزی مطبوعات آزاد را ارائه می‌دهد و هدفش بر این است تا تاریخ، مقاومت و فرهنگ خلق کورد را مستند کند.

در این آرشیو، بسیاری از روزنامه و دیگر انتشارات به مثابه ‌«برخودان»، ‌‌«پلتیک کوردی»، ‌‌«سرخوبون» و ‌«ینی اوزگور پلتیکا» جای گرفتند.

می‌توان در بخش جستجوی آرشیو به صورتی ساده و راحت، خود را به انتشارات هر مقطع یا برهه دلخواه رساند.

این پلتفرم برای مستند کردن مبارزه آزادی و تاریخ رسانه کورد،‌ به عنوان یک منبع مهم ارئه می‌شود.

در بخش ارتباط با ما نیز این موارد عنوان شدند‌:

‌«برای اینکه تجربه و میراث مطبوعات آزاد که با هزینه و صیانتی عظیم تا به امروز رسیده است را به اطلاع تمام جهان برسانیم، ما این پلتفرم را با شما به اشترک می‌گذاریم. آرشیو مطبوعات آزاد که از آثار کتبی منتشر شده ما در اروپا متشکل شده است با خلق، زنان و تمام ستم‌دیدگان به شیوه‌ای بدون مرز و بدون تردید به اشتراک گذاشته می‌شود، ما از انجام این کار خوشنودیم.

با این کار و کنش، ما امیدواریم که علیرغم مانع‌تراشی‌ها و سانسورها این مطبوعات آزاد با روح مبارز بی‌مرز خود به شیوه‌ای دیجیتال به تمام مناطق جهان برسد.

هیچ چیز در تاریکی باقی نخواهد ماند...

هیچ چیز نمی‌تواند از رهروی حقیقت بودن ما، مانع شود...

ما نیروی خود را از حقیقت و واقعیت‌های خود می‌گیریم...

ما پیرو راه حقیقت شهدای مطبوعات آزاد، آپه موسا، حسین دنیز، اَنور پولات، فرهاد تَپَه، یحیا اورهان، چنگیز آلتون، غربتعلی اَرسوز،‌ قاسم انگین،‌ سعید اَوران و بسیاری از دیگر شهدا خواهیم بود و این راه را ادامه می‌دهیم.

پلتفرم دیجیتال مطبوعات آزاد.‌»

شما می‌توانید از طریق لینک زیر به این پلتفرم دسترسی داشته باشید‌: