اعزام یگان ویژه سپاه به مریوان برای عملیات نظامی علیه احزاب کورد مستقر در باشور کوردستان

بنابە گزارشهایی از روژهلات، یک مقام امنیتی رژیم در گفت و گو با خبرگزاری ایران وایر از اعزام نیروهای یگان ویژه سپاه پاسداران رژیم به مریوان برای حمله علیه مقرهای احزاب کورد مخالف جمهوری اسلامی در مناطق عمقی باشورکوردستان خبر میدهد.

بنابە گزارش ایران وایر از روژهلات، یک مقام امنیتی رژیم در  گفت و گو با این خبرگزاری از اعزام نیروهای یگان ویژه عملیاتی سپاه قدس، شاخه برون مرزی سپاه پاسداران رژیم به مریوان برای حمله علیه مقرهای احزاب کورد مخالف جمهوری اسلامی در مناطق عمقی جنوب کوردستان خبر داده است.

این منبع آگاه به خبرگزاری ایران وایر گفته است  که عصر روز گذشته کاروانی از یگان‌های ویژه عملیاتی سپاه قدس متشکل از ٤٥ تا ٥٠ خودرو نظامی مجهز به تسلیحات و ادوات جنگی به شهر مریوان اعزام شده‌اند.

به گفته این منبع امنیتی، در مرحله‌ی اول یگان‌های ویژه عملیاتی سپاه در پادگان عبادت ، یکی از مراکز نظامی سپاه قدس در مریوان اسکان داده شده‌اند.
این منبع همچنین تاکید کرد که هدف از اعزام نیروهای عملیاتی سپاه قدس به شهر مرزی مریوان، عبور از خاک جنوب کردستان برای آغاز حمله علیه اردوگاه‌های احزاب کورد مستقر در نزدیکی شهرهای سلیمانیه و کوی سنجق  و هولیر است.

اعزام نیروهای عملیاتی سپاه قدس به مریوان در حالی است که در پی فراخوان مردمی برای اعتصابات و اعتراضات همزمان سراسری، شهرهای ایران و شرق کوردستان صحنه رویاروی معترضان با نیروهای مسلح رژیم بوده است.

لازم به ذکر است که سپاه پاسداران رژیم ششم مهر ماه با حملات موشکی و پهپادی علیه اردوگاههای احزاب کورد مستقر در جنوب کوردستان مرتکب جنایت علیه بشریت شد. علاوه بر این نیروهای سپاه پاسداران رژیم در شمال غرب ایران از یکم مهرماه تاکنون به صورت متوالی، مواضع احزاب کورد را در مناطق مرزی مورد حملات توپ‌خانه‌ای و پهپادی قرار داده است. همچنی روز گذشتە، پهبادهای جمهوری اسلامی ایران مناطقی بین سردشت-مهاباد را مورد حملە قرار دادە بودند.