بیانیه تشکل‌های مستقل بازنشستگی: اگر سرکوب را متوقف نکنید در کف خیابان به سرکوب و کشتار پاسخ می‌دهیم

چهار تشکل مستقل بازنشستگان در بیانیه‌ی تأکید کردند اگر حکومت نیروهای سرکوب را از سطح شهرها جمع نکند، آنها به میدان می‌آیند و کف خیابان به سرکوب و کشتار پاسخ خواهند داد.

چهار تشکل مستقل بازنشستگان در بیانیه‌ی تأکید کردند اگر حکومت نیروهای سرکوب را از سطح شهرها جمع نکند، آنها به میدان می‌آیند و کف خیابان به سرکوب و کشتار پاسخ خواهند داد. این بیانیه به امضای اتحاد سراسری بازنشستگان ایران، شورای بازنشستگان ایران، گروه بازنشستگان مستقل ایران و جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد رسیده است.

 این تشکل‌های مستقل به سرکوب خونین و بی‌رحمانەی مردم و گروگانگیری و سناریوسازی و وقایع هولناک پرداخته و نوشته‌اند: "مقاومت گسترده، بی‌نظیر و تاریخی مردم ایران، جامعه را در موقعیت قدرت دوگانه‌ای قرار داده است. در نتیجه اکنون این کارگران، معلمان، پرستاران، بازنشستگان، دانشجویان و دانش‌آموزان هستند که تعیین تکلیف می‌کنند."

چهار تشکل بازنشستگی خطاب به حکومت تذکر دادند اگر سرکوب را فوری متوقف نکند آنها در کف خیابان به سرکوب و کشتار پاسخ خواهند داد. این بیانیه خواستەهای معترضان را بازگو کرده و از جمله خواستار محاکمه آمران و عاملان کشتار مردم به‌ویژه در سیستان و بلوچستان و کردستان شده است.