دم پارتی حمله به کودکان پناهجو را محکوم کرد

کمیسیون کودکان و کمیسیون مهاجران و آوارگان دم پارتی طی بیانیه‌ای کتبی، افکار عمومی را فراخواندند که علیه حمله به آوارگان و کودکان پناهجو قیام کنند.

اعتراض علیه حملات نژادپرستانه

کمیسیون کودکان و کمیسیون مهاجران و آوارگان دم پارتی طی بیانیه‌ای کتبی، افکار عمومی را فراخواندند که علیه حمله به مهاجران و کودکان پناهجو قیام کنند.

در این بیانیه آمده است‌:‌‌ «وقایع لینچ، حمله و اعمال خشونت روزهاست که علیه پناجویان سوری ادامه دارد و افزایش می‌یابد، این تهدید وجود که این اعمال به کشتارجمعی متحول شود و به چهارسوی ترکیه اشاعه یابد. براثر این حملات در آنتالیا یک کودک ۱۷ ساله به نام احمد عدنان علی نائیف از سوی یک گروه نژاپرست به قتل رسید. خشونت علیه آوارگان و کودکان پناهجو از روی نقشه انجام می‌شود. آشکار است که آک‌پ و همکارانش،‌ سازماندهان پنهانی و آشکارای این امر هستند، آنان  پشتیبان و عمل کننده هستند. باید کسانی که به خانه پناهجویان سوری می‌روند و به آنان ضربه وارد می‌زنند،  خانه و کارگاه‌های آوارگان را آتش می‌زنند، بدون مجازات نمانند.‌

ما حمله آوارگان و کودکان پناهجو که از طبقات زیرین جامعه دیده شده و رنج آنان استثمار می‌شود را محکوم می‌کنیم. ما بر این باوریم که سخنان و سیاست‌های حکومت در روزهای اخیر علیه سوری‌ها، با وقایع اخیر مرتبط است. ما تمام افکار عمومی را فرا می‌خوانیم که علیه زبان نفرت و وقایع اعمال خشونت علیه کودکان و بخصوص کودکان مهاجر، از حق زندگی و حیات مشترک دفاع کنند.‌»