در بودروم یک مرکز بازیافت و یک کارگاه فرش به آتش کشیده شد

مبارزان کمال پیر نیروهای ه‌ب‌د‌ه اعلام کردند که آنان در در شهرک بَتلانیه بودروم، یک مرکز بازیافت و یک کارگاه فرش متعلق به فاشیست‌ها را آتش زدند.

عملیات‌های ه‌ب‌د‌ه

مبارزان کمال پیر از نیروهای جنبش انقلابی متحد خلق‌ها ‌(ه‌ب‌د‌ه) اعلام کردند که آنان مورخ ۶ جولای در ساعات ۱۵‌:۰۰ در شهرک دیرککوی بَتلان بودروم با تاکتیک سابوتاژ یک مرکز بازیافت و یک کارگاه فرش متعلق به فاشیست‌ها را آتش زدند.

مبارزان کمال پیر از نیروهای ه‌ب‌د‌ه در ارتباط با عملیات خود یک بیانیه منتشر کرده و در این بیانیه گفتند‌: ‌«در عملیاتی که برای گرامیداشت یاد روز مرگ ۱۴ جولای انجام شد، هر دو هدف منهدم شده و ضرر و زیان مادی بزرگی به آنان وارد آمد.‌»

مبارزان کمال پیر نیروهای ه‌ب‌د‌ه همچنین در این بیانیه اعلام نمودند که‌: ‌«روح مبارزه تاریخی ۱۴ جولای که خط مقاومت علیه تسلیم شدن را گسترش داد، نیرو و الهام‌بخش خلقی بود که تمام روزهای خود را با قیام سپری می‌کند‌ و به مبارزه گریلاهایی که در سراسر کوردستان علیه اشغالگری و قتل‌عام به شیوه‌ای فدائیانه می‌جنگند، توان مضاعف داد. گریلاهای مستقر در کوهستان و شهرها و ارتش مبارزان ما، تا زمانیکه انزوای تحمیلی و شکنجه ادامه داشته باشد، برای اشغالگران سلام‌های «کمال لاز‌» را می‌رسانند و در تمام گام‌ها و در همه جا از دشمنان خلق حسابخواهی می‌کنند.‌»