دید و بازدیدهای دم پارتی به مناسبت عید رمضان

به مناسبت عید فطر، هیئت‌های ج‌ه‌پ و حزب آینده از دم پارتی بازدید کردند. در این بازدیدها پیام‌هایی برای توسعه دموکراسی داده شد.

عید رمضان

در چارچوب بازدیدهای احزاب سیاسی به مناسبت عید فطر، هیئت‌های حزب آینده و ج‌ه‌پ از دم پارتی بازدید کردند. همچنین بعدازظهر نیز هیئت‌هایی از حزب سعادت و حزب DEVA از دم پارتی بازدید خواهند کرد.
هیئتی که به مرکز روابط عمومی آمده بودند مورد استقبال اوزتورک ترکدوغان معاون رئیس مشترک کل، جیلان آکچا نماینده پارلمان آمَد و احسان سیلان عضو شورای حزب قرار گرفتند. از طرف حزب آینده، حسن ایکیجی عضو شورای رهبری و نماینده پارلمان قونیه و نازلی اوستون رئیس شورای ارتباطات در این هیئت حضور داشتند.
حسن ایکیجی با بیان اینکه در ترکیه مشکل جدی دموکراسی وجود دارد گفت: «مشکل جدی دموکراسی در هر زمینه‌ای وجود دارد، نبود دموکراسی به همه آسیب می‌زند.»
اوزتورک ترکدوغان هم گفت: «امیدواریم این روند جدید به صلح داخلی ترکیه کمک کند.»
خلق پیام دموکراسی و صلح دادند
در هیئت ج‌ه‌پ، ولکان دمیر معاون رئیس کل، آرماگان آکیوز عضو هیئت مدیره مرکزی بخش زنان و باتوهان جاکجاک عضو هیئت مدیره مرکزی بخش جوانان از دم پارتی بازدید کردند.
ولکان دمیر با بیان اینکه بعد از انتخابات بهار به کشور ما آمد، بر حفظ این مهم تاکید کرد.
ترکدوغان هم گفت: «انتخابات ۳۱ مارس پیامی قوی از دموکراتیزه شدن داد، پیامی قوی مبنی بر تضمین صلح داخلی. پیام دموکراتیزه شدن علیه انواع حکومت‌های مستبد را داد.»
دمیر از ج‌ه‌پ گفت: «ما هر کاری که بتوانیم برای همه مردم این کشور انجام خواهیم داد تا به شیوه‌ای آزاد و برابر زندگی کنند.»