ه‌ب‌د‌ه در کوجااَلی ۲ عملیات انجام داد

مبارزان شیخ‌موس ملازگر از ه‌ب‌د‌ه علیه حملات اشغالگران کوردستان در کوجااَلی عملیات انجام دادند.

بیانیه‌ی ه‌ب‌د‌ه

مبارزان شیخ‌موس ملازگر از جنبش انقلابی متحد خلق‌ها (ه‌ب‌د‌ه) در بیانیه‌ای کتبی گفتند: «روز ۲۰ ژوئن حوالی ظهر، کارخانه تولید لوازم آشپزخانه در محله اوزون‌ چیفتلیک در منطقه کارتپه کوجااَلی به آتش کشیده شد. در این عملیات خط تولید و انبار مواد اولیه آسیب زیادی دیدند. همچنین در ۲۰ ژوئن و در ساعات عصر، انبار شهرک صنعتی تراکیا در منطقه ارطغرول گازی منطقه کارتپه به آتش کشیده شد. انباری که به عنوان مرکز بازیافت استفاده می‌شد در این عملیات آسیب جدی دید.»

در ادامه بیانیه ه‌ب‌د‌ه آمده است:

«دولت فاشیست و نسل کش ترکیه با استفاده از تمام امکاناتی که در اختیار دارد به عملیات نظامی خود علیه گریلاها در باکور کوردستان ادامه می‌دهد. در مناطق حفاظتی مدیا نیز وضعیت متفاوت نیست. سربازان ارتش اشغالگر که نمی‌توانند با گریلاهای آزادی بجنگند، از گازهای ممنوعه استفاده می‌کنند. دشمن اشغالگر عملیات‌هایی را با مشارکت هزاران سرباز و خائن انجام می‌دهد. می‌دانیم که مبارزان آزادی در مقابل عملیات نظامی که در باکور کوردستان ادامه دارد تا پایان مقاومت خواهند کرد.

ما مبارزان جنبش متحد، به دشمنان و نیروهای دولت اشغالگر و فاشیست ترکیه هشدار می‌دهیم؛ تا پایان عملیات نظامی و سیاسی در کوردستان، عملیات‌های تلافی‌جویانه ما در کلانشهرهای ترکیه ادامه خواهد داشت.»