ه‌ب‌د‌ه: پرچم رفیق اولاش را تا رسیدن به پیروزی برافراشته نگه خواهیم داشت

ه‌ب‌د‌ه در سالگرد شهادت اولاش آدالی (گوکهان تاشیاکان) یاد او را گرامی داشت و گفت: «تا زمانی که پیروزی مبارزه یکپارچه خلق‌ها تضمین شود، پرچم رفیق اولاش را به اهتزاز در خواهیم آورد.»

کمیته اجرایی جنبش انقلابی متحد خلق‌ها (ه‌ب‌د‌ه) به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت یکی از اعضای موسس ه‌ب‌د‌ه و یکی از اعضای کمیته مرکزی حزب کمونیست انقلابی، اولاش آدالی (گوکهان تاشیاکان) بیانیه‌ای کتبی منتشر کرد.

ه‌ب‌د‌ه از رفیق انقلابی جاوید با احترام یاد کرد و گفت: «رفیق اولاش که در سنین جوانی به مبارزه پیوست، بدون وقفه جنگید. از کنش‌های دبیرستان تا کنش‌های دانشگاهی، از مقاومت گزی تا کنش‌های کارگری، از مقاومت کوبانی تا کوه‌های آزاد، زندگی پر از مقاومت ساخت. رفیق اولاش از دوران جوانی برای احقاق حق مبارزه کرده است.

رفیق اولاش آدالی هیچ محدودیتی در مبارزه نمی‌شناخت. او به عنوان یک جوان انقلابی یکی از اولین کسانی بود که به مقاومت کوبانی پیوست. به دولت فاشیستی که منتظر ورود به کوبانی بود پاسخی شایسته داد. رفیق اولاش به منظور ایجاد یک جبهه انقلابی قوی علیه فاشیسم، برای ایجاد اتحادیه انقلابی خلق کورد و طبقه کارگر ترکیه در تأسیس ه‌ب‌د‌ه شرکت فعال داشت و برای انقلاب متحد تلاش کرد.

مبارزات انقلابیون جاودانه را برای خود الگو گرفت و پرچم همرزمان خود را به اهتزاز درآورد. امروز همچنان پرچمی را که رفیق اولاش به ما داده است حمل می‌کنیم. این پرچم تا پیروزی مبارزات متحد خلق‌ها به اهتزاز در خواهد آمد.

بر این اساس از همرزم انقلابی و انترناسیونال اولاش آدالی از بورسا، در هفتمین سالگرد شهادتش با احترام یاد می‌کنیم. پرچم مبارزه متحدی که او به ما داده است را تا پیروزی برافراشته نگه خواهیم داشت. ما با همه شهدای انقلاب تجدید عهد می‌کنیم که پیروزی قطعاً از آن ما خواهد بود.»